Jag tycker att hon ser ganska lagom ut i hullet, men snarare åt "tunn"-hållet än "rund"-hållet. Någon mage / buk ser inte jag iallafall!
Däremot lite dålig överlinje, både ryggen, manken och övre delen av halsen är lite tunna. Iallafall hals - manke delen tror jag kan åtgärdas med träning.
Ser lite ut som om sadeln ligger fel och trycker på musklerna så att de inte kan utvecklas där den ligger an? Kanske du ska prova att se över sadeln hos sadelmakare?
Det jag vill tipsa om är annars: Ge någon extra vilodag i veckan för muskelsättning, ev en kort viloperiod.
Rid i en öppen form (men fortfarande korrekt, dvs aktiva bakben och ingen stjärnkikning) när du rider dressyr. Använd gärna gymnastikhinder, cavalettibommar osv. Löshoppa gymnastikhinder. Klättra, eller om ni har snö - pulsa något pass i djupsnö (inte för länge - det är tungt för hästen!). Rid också gärna någon lång skrittpromenad varje vecka, på lång tygel och gärna barbacka (för att vila från sadeln om den nu inte ligger så bra).
Sedan kan du ju öka proteinintaget lite, med t ex lucern eller lite soja, som diskuterats ovan.
Insjunkningen i flanken kan bero på vätskebrist också, ofta dricker hästarna lite mindre än de egentligen behöver på vintern, när det är så kallt. Kanske du kan prova ge lite ljummet (svalt räcker) vatten i hink?