Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Finns det??? Det finns ju en uppsjö av flytande varianter, men inte i pulverform vad jag vet. Eftersom jag inte ger betfor blir det lite...
Foder & Strö
Min häst är lite känslig i magen. Nu har jag lagt på henne ett extra kilo ensilage och hon har blivit lös. Hur länge är lagom att vänta...
Foder & Strö
Vad kan det vara för ca.värden på gammalt sommargräs som inte blivit nedbetat utan som bara stod i somras? Obehandlat, varierat gräs och...
Foder & Strö
någon annan som märkt av att spånet försvinner ur hästens bädd? där jag jobbar lägger vi alltid in ett jämnt lager på 17-20 cm spån till...
Foder & Strö
Min häst har börjat till o magra av o tänkte därför köpa nytt foder. Jag har fått tips om ett rent proteinpulver men sedan så finns ju 2...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.