Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Då hästen nu äter HippoMüsli, som innehåller mineraler och vitaminer, behöver jag veta vad en stor häst har för mineralbehov. Jag vet ju...
Foder & Strö
Någon som vet när man ska ge magnesiumtillskott i fodret? Fick rådet av min equiterapeut att prova det när vi la om foderstaten och det...
Foder & Strö
Jag fick nyligen veta att det finns ont om d-vitamin i hösilage och kollade upp det.
"I hästens näringsbehov och fodermedel" (Christina...
Foder & Strö
Vår stallägare tar prover av höet, förstaskörds hösilaget samt andraskörds hösilaget direkt från fälten och skickar iväg för analys. Det...
Foder & Strö
Mitt hö håller på att ta slut och jag har beställt nytt. Tidigare hö låg på ca 6,5 energi och 40 protein. Det jag får hem ligger på 8,9...
Juridik & Ekonomi https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kronofogden-tog-evas-saker-trots-att-hon-saknade-skulder
Känns som det saknas information, att låna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.