Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag behöver någon att "bolla" tankar med...
Jag har alltid hört att man ska ge majs eller vetegroddsolja till hästen för att det har en...
Foder & Strö
Hur gör ni som ger Luzern i pelletsform?
Det står ju att man KAN blöta det inte att man SKA, hur gör ni?
Om man nu bestämmer sig för att...
Foder & Strö
Min häst har tidigare gått på två kg groov + ca 1/2 kg betfor men har under en period varit mkt nervig. Jag drog därför bort all krafft...
Foder & Strö
Jag undrar varför min häst har en bubblig mage samt att hans avföring luktar surt och havren ligger hel kvar i bajset ? Är det någon som...
Foder & Strö
Hur många dl är 0,5 kg betfor. Både vanlig och pelleterad betfor är jag intresserad av att veta. :)
Jag vet att jag har läst det i någon...
Hästnyheter Eftersom hon är åtalad så är det ju offentliga uppgifter? Så det är inte ”skvaller”. Plus att det varit en lång följetong i media så det...
Hundavel & Ras Det är väl rätt vanligt att social osäkerhet och rädslor är värre med män än kvinnor. Min mamma har en sådan hund exempelvis, och den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.