Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har inte sett det men mina föräldrar har gjort de påstår de och jag undrar då:
- Brukar hästar göra det?
- Har de brist på något då...
Foder & Strö
hej! min hästa har varit sjuk i 2 månader och då stått, nu är han igånsatt
sen ca 3 veckor tillbaka. han har fått tillbaka sin mage men...
Foder & Strö
En tjej i stallet fick en död råtta i sin hästs hö påse.
Ägaren till stallet skar bort en stor bit av höt i en 350 kg bal.
Men resten av...
Foder & Strö
Varför ger man jäst. :confused:
Soja? :confused:
melass? :confused:
Har aldrig fått ett vettigt svar på min frågor så jag vill fråga er! :D
Foder & Strö
har ett litet b-ponnysto som fick föl 2003 i juni. har börjat avvänjas från sitt föl för ca 2månader sen. ända sen hon fölade så har hon...
Foder & Strö
Vilket foder skulle ni rekommendera att ge till en unghäst som har dåligt hull? Hon kommer att ridas varannan dag och får ca 12-13 kg hö...
Hundavel & Ras Bekanta till ena grannen har en MAS... och det är ett litet kräk, helt ärligt. Det är en sådan hund som jag absolut inte går i närheten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.