Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Börja nu inte med att skälla på mig, jag är INTE en av dem som är livrädda för proteinet i sig, och skriker fång så fort hästen petar i...
Foder & Strö
Funderade idag angående om vi skulle ha fri tillgång med hösilage till våra hästar, har då lite frågor som dyker upp och hppas att någon...
Foder & Strö
En fundering bara, vilka värden, ungefär bör man ha på ett hö för att kunna ge fri tillgång (då syftar jag mest på färdigvuxna hästar på...
Foder & Strö
För första gången kommer jag ha en STOR häst att föda, dessutom är hon van vid stora mängder kraftfoder. Blev inte så glad när jag fick...
Foder & Strö
Jag funderar på att ge en utan mina hästar foderjäst nu, ska köpa det nästa gång jag åker och köper hästmat. Men det jag undrar över är...
Foder & Strö
Har hört att det ska finnas ett receptbelagt lugnande medel som ej räknas som doping. :confused: Men hästen ska bli lugnare och lättare...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.