Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
När man kollar runt här inne på olika foderstatstrådar ser man då och då att folk av olika andedningar måste begränsa grovfodergivan vid...
Foder & Strö
Igår skulle vi få hem ett lass hö till stallet. Jag var ute och red en runda på eftermiddagen och red då förbi ett travstall som ligger...
Foder & Strö
Jag har en ide som skulle kunna sänka våra kostnader för tillskottsfoder. Men för att kunna genomföra detta behöver jag veta om ni tror...
Foder & Strö
Jag har läst mycket om Kraffts foder och skulle vilja höra vad ni tycker om Mustangfoder. Jag vill gärna höra både positiva och negativa...
Foder & Strö
Har dåligt med utrymme, kan jag förvara en tunna krossad havre i utestallet? Det blir minusgrader där inne, om det är ett par minus ute...
Foder & Strö
Min kuse käkar hellre halmen än höt. Har råghalm. Så nu till frågan... Kan jag ge honom silage + halm istället för höt som han ändå inte...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.