Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hejsan!
Tänkte be om lite hjälp eftersom jag funderar på att byta ut pållens kraftfoder mot något med mindre protein snart då vårgräset...
Foder & Strö
Hur lång tid brukar det egentligen ta innan man märker resultat på ändringar i foderstaten? Det var kanske en månad sen jag började öka...
Foder & Strö
Hur många gram/ml rymmer ett dosmått foderkalk?.. polaren fick foderkalk av en granne och ska ge ett halvt dosmått enligt förpackningen...
Foder & Strö
Fick en mindre chock när jag kom och skulle släppa in hästen igår. Det såg ut som om det gått en grävling i hagen. På flera ställen hade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.