Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
jag har aldrig fodrat med hösilage men ska nu börja med de till hösten. men hur vet jag om balen är dålig?? luktar de illa , ser man de...
Foder & Strö
När jag fick min häst så varnade förra ägaren om att hästen inte "tålde" havre, pyttsan tyckte jag eftersom jag lärt mig att det handlar...
Foder & Strö
Hej! Vet ni något bra foder som passar till en mycket liten, överviktig, shetlandsponny? (Han väger ca 200 kg.) Jag har pratat med olika...
Foder & Strö
Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till detta. Har ju bara haft min lilla 2-åring hemma i en vecka. Enda sedan hon gick in i...
Foder & Strö
Hej!
Där jag har min häst uppstallad vill stallägaren endast ge 1 hink foder per mål! Min fråga är då: Om jag lägger ner havren och min...
Kropp & Själ Vilket transportstyrelsen också verkar ha kommit fram till, att det är ett för svagt indicium. Endast två peth taget ur sitt sammanhang...
Ekonomi & Juridik Hej, jag och min sambo har köpt en liten hästgård. Det är stall och bostadshus på en fastighetsbeteckning om ca 2,6ha med 1ha skog, 1ha...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.