Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hej! Jag och min häst bor i Hamburg. Har nu efter många om och men lyckats få gårdsägaren att skicka in prover för grovfoderanalys, och...
Foder & Strö
Vet att svarthavre är mildare än vanlig havre men kan det vara så att en häst som inte tål vanlig havre inte heller tål svarthavre?
Min...
Foder & Strö
Halloj! Jag har två hästar hemma, en kallblodsvalack på 23 och ett varmblodssto på 17 år. Jag och en vän har lånat hem dom, har ridit på...
Foder & Strö
Jag har ett torrt hösilage (81%) med hög protein/energi-kvot (9,5). Funderar på att endast ge 7 kg hösilage så det täcker proteinbehovet...
Bukefalosnyheter Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits...
Foder & Strö Då får de ju i sig 360-450 g smältbart råprotein av att äta 10-12.5 kg var och uppfyller sitt proteinbehov. Jag hade tagit det lugnt och...
Hästhantering Finns det något gräs att plocka i sig hagen dessutom eller är det ren grushage?
Hur ser hagen ut i övrigt? stimuelrar den röresle eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.