Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
är det bra att ge hästar vitlök? vissa säger ju att det minskar risken för förkylningar och andra virus. andra säger att det är farligt...
Foder & Strö
Jag behöver hjälp och det är fört. Imorgon har jag haft min häst i 1 år. Jag vill ge han något gott! Men jag kan inga goda recept. Asså...
Foder & Strö
Jag har räknat en del foderstater och börjar få in rätt bra snits! Ska nu hjälpa en kompis att räkna på hennes sällskapshäst som är ett...
Foder & Strö
Vilket foder eller tillskott är rikt på Selen? Mineraler såklart, men finns det några andra alternativ? Jag funderar på och gå över till...
Foder & Strö
Jag räknar ut min foderstat enl. formlerna ur "Hästen - näringsbehov och fodermedel" av Christina Planck m.fl. Nu är det så att jag har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.