Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Har just nu två olika hö sorter som ges till min häst. Problemet är bara att båda två inte är några "tabellhö" och det är lite svårt att...
Foder & Strö
Sitter och är orolig att det hö jag köpte idag är mögligt/dåligt, men är inte säker :( Jag hade inte tid att åka och hämta själv, så jag...
Foder & Strö
Om man har hästen tex på lösdrift och endast ger kraft/tillskottfoder då man är ute dvs 1 gång om dagen. Var går gränsen för hur mycket...
Foder & Strö
Med årets hö, kommer jag behöva lite proteintillskott och tänkte då testa lägga till linfrökaka. När jag räknar i Nutrina, kommer jag då...
Hästmänniskan Jag har utbildat alla mina åtta hästar själv. En var iofs inkörd när jag köpte henne, men resten har jag fött upp själv eller köpt som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.