Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Att förvara kraftfoder i ett utrymme där det är i princip samma temperatur som ute är väl inte bra? Jag har fått för mig att kraftfoder...
Foder & Strö
Min häst Har alltid varit lite tunn i kroppen. Efter att ha bytt stall i slutet av Aug.-13 så har han lagt på sig bra. Idag har han fri...
Foder & Strö
Vårt hö som vi köper i år har förskräckligt dåligt proteinvärde kontra energin. Bonden som har skördat det däremot verkar tro att det är...
Foder & Strö
6-åringen har vilat i ca 5 veckor och ska sättas igång. Har under viloperioden ätit hö 10- 12 kg (smb rp 28, energi 8) och Krafft Muskel...
Foder & Strö
Vi har en maghäst som blir bättre med vanlig bakjäst (1 pkt om dagen, stor häst) men kan man ge det hur länge som helst? Eller finns det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.