Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning klapperbootsen ni vet dom som man monterar ihop själv med en massa olika delar är helt och hållet värdelösa! :eek: Jag och min kompis...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Gloooria
·
K
Utrustning nu är det så att jag ska köpa en islänning, tänker inte raka honom på vintern. då är det ju så att jag ska köpa täcken... vad är bäst...
Svar
14
· Visningar
1 578
Senast: Freyr
·
R
Utrustning är det nån som vet va det finns fina tävlingsmappar?? :crazy:
Svar
10
· Visningar
5 698
Senast: Little_Chance
·
B
Utrustning Jag måste skaffa en ny sadel och tänkte då skaffa en dressyrsadel då jag är mest inriktad på det. Nu har jag en allround med normalbom...
Svar
7
· Visningar
1 024
Senast: blondi3958
·
D
Utrustning jag är inte så värst bra på d här med täcke å så, men nu ska jag skaffa ett täcke till min lilla kuse.... jag vet vilket täcke jag ska...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: dreamhorse
·
T
Utrustning från hööks, underbar att rida i! men dom sa att man inte skulle sitta upp från stigbyglarna första veckorna, för då kunde sadeln "lägga"...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Calazirya
·
Utrustning Är det någon som har fått tag på den nya videofilmen som har kommit ut angående bett " Betsling och dess förutsättningar" heter den? Har...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: emci
·
Utrustning Skall in till h**ks & shoppa inne malmö idag när jag ändå skall besiktiga hästtransporten i samma stad. Nu undrar jag.. Skall man...
Svar
7
· Visningar
1 778
Senast: Centaur
·
Utrustning När jag mätte min pålle emligt alla konstens regler blev det att han skulle ha 135. Tyckte det var litet och mätte hur stort hans...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: Tigerlilja
·
Utrustning Är det någon som har testat Sveas transportskydd? Vad tycker ni om dem? Eller ska man satsa på ett par Bucas Smartex? Lotta
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: suisyola
·
F
Utrustning Vad har ni för vintertäcken till era hästar? Funderar på att skaffa ett Kimberly vintertäcke till damen och ev ett nytt regntäcke av...
Svar
11
· Visningar
2 329
·
Utrustning Jag ska köpa ett svart träns med vitt foder och har alltid tyckt att de extra breda nosrgrimmorna är så snygga. Provade ett sådant träns...
Svar
14
· Visningar
1 549
·
B
Utrustning :( När jag köpte Urban så hade vi ut en sadelmakare som passade ut en Kieffer sadel (smal bom) till honom, det var den enda sadel som...
2
Svar
23
· Visningar
2 475
Senast: breccia
·
Utrustning Någon som har/vet om några snygga knä/helskodda ridbyxer för ungefär 0-1000kr?? De ska inte ha sömmar som går innåt..humm..om ni...
Svar
12
· Visningar
1 259
·
W
Utrustning Någon som kan ge mig lite boktips på hästböcker som ni tycker är bra? Berätta gärna vad dom handlar om m.m. Tack på förhand!
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: spoff
·
B
Utrustning Jag ska köpa en hyfsat billig och prisvärd dressyrsad el till min häst. Har ni några bra tips?
Svar
14
· Visningar
1 996
Senast: Johanna_m
·
B
Utrustning Jag håller på att leta ihjäl mig!! Jag söker en mörkgrön/buteljgrön höstjacka (även för milda vinterdagar) med tunt/mellantjockt foder...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning har ni några bra tips på några schabrak som inte blir blekta. dom jag har har blivit blekta och det är nu ett fiiiint märke efter...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: **BORTTAGEN**
·
Z
Utrustning Har skaffat ett par lätta boots till mitt sto, typ avelsvisningsboots. Detta är ju faktiskt pinsamt att erkänna, men jag begriper...
Svar
4
· Visningar
1 052
·
K
Utrustning Jag har inte ägnat mig åt hästar så länge, så jag har frågor om massor av saker. Har förstått att sadlar mäts i tum(15,16 osv), vad är...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka