Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Märket \"The LEGEND\" ??? Är det någon som känner igen detta märke?? Mässingsplatta som det står "The legend" på och "made in...
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: sissu
·
K
Utrustning Finns det något ridbyxmärke som har lite längre ben och lite smalare midja? Har normalt 34/36 (alt. 28/34 eller däromkring om det är...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: Druvan
·
B
Utrustning Har någon erfarenhet av den nya modellen av kominerat bett-hackamore? Har lite problem med pållen, han är mkt känslig men på samma gång...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: Jessica
·
Utrustning Någon som har \"läderstövel Perfect\" från börjes? Hur är dom isf?
Svar
2
· Visningar
988
Senast: grazzie
·
Utrustning Har funderat lite, har aldrig förr haft en westernsadel och vet itne hur de bör ligga för att ligga bra. Nu då vi ska få hem vår nya...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: skäcken
·
T
Utrustning Lägger ni era andas vinter täcken på blöt häst o släpper ut dem i hagen på vintern? Torkar hästen under? Hur gör ni? Det vore ju...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Immer
·
Utrustning Vad anser ni - KAN man ge bästen stöd vha olika skydd och lindor? Vad är era erfarenheter? Vad ger mest stöd? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Beppo
·
J
Utrustning Går det att värma om bommen på en Appaloosa Prestigesadel för att få den större? Om det går, hur många storlekar kan man öka den? mvh...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: EmelieR
·
Utrustning Någon som har magnet-täcken här? Tycker ni det är värd pegarna? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: EmelieR
·
Utrustning Är det någon som har en sån.Ska precis köpa en som jag ridit i en gång.Super skön.Vad är er erfarenhet av denna sadel?Tacksam för svar. :)
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: wera
·
N
Utrustning Var kan jag köpa det? Vill ha låga bakbensskydd och höga heltäckande frambensskydd.
Svar
1
· Visningar
978
Senast: DFZ
·
M
Utrustning Kom på en fråga när jag såg den andra tråden om stålhättapå ridskor. undrar hur bra dom är att rida med egentligen... Jag åkte av en...
Svar
5
· Visningar
3 542
Senast: Magica
·
C
Utrustning har alla dessa täcken till?! Jag måste ha missat något? När har man vad? Jag vet att det är MÅNGA här som har tio-tjugo täcken hemma...
Svar
13
· Visningar
1 961
Senast: breccia
·
Utrustning Någon som har tips var det finns billiga ylletäcken... :confused: Är i behov av sådannt då en häst i hagen massakerat min häst...
Svar
9
· Visningar
1 215
S
Utrustning Har hemma en beg sadel på prov. Sadeln är av ett bättre märke och *skön*! Dock märkte jag att den låg lite skumt på henne. Syntes inte...
Svar
6
· Visningar
2 278
Senast: sova
·
A
Utrustning Vilket är det bästa svettäcket?! :) Ska vara ett som passar att ha när det är lite kallare och hästen blivit svettig.Helst med hög...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Centaur
·
Utrustning Törs man tvätt dom i 60grader?? Det är ett Mia´rs schabrak. Vill ju inte att det ska krympa
Svar
7
· Visningar
1 377
Senast: Pellis
·
Utrustning Har beställt mig ett par såna, hoppmodell. Nån som har såna? Vad tycker ni om dom?? :confused:
Svar
4
· Visningar
2 851
Senast: Sirisiri
·
S
Utrustning Jag måste köpa nya ridbyxor då mina gamla som jag haft i 10 år spruckit mellan benen :o Jag vet inte riktigt vad som är bra...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: _Dieldi_
·
L
Utrustning det är väl ingen större skillnad på dom jackorna va? vilken är billigast? :)
Svar
19
· Visningar
1 997
Senast: grazzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka