Tävlingsmapp?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare rabbe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 5 739
Granngården brukar ha, men den brukar vara dyrare är Dekaltext... :)

ja har svenska ridsports förbundet och den är JÄTTEBRA,, rekomenderar den :love:

Jag har köpt en på hööks och jag tycker den är kanonbra! Rekommenderar den starkt! :)

Vad ska man egentligen ha tävlingsmappen till? mer än att förvara licenser i? Passet får går väl inte att ha där va? Men det vore ju bra, blir ju lite slitet när man måste ta med det för att visa vaccinationer på varje tävling! Om man har det "gamla" vaccinationsintyget då förstår jag.

Hur mycket plats finns det i mapparna?
Får man plats med alla id-handlingar och sånt?
:confused:

Hur ser den ut innuti, helt enkelt...?

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: fio
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
875
Senast: Shixle
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
798
Senast: BoYo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka