schabrak som inte blir blekt

tralala

Trådstartare
har ni några bra tips på några schabrak som inte blir blekta. dom jag har har blivit blekta och det är nu ett fiiiint märke efter sadeln... :mad: (de har ju behållit färgen där sadeln ligger)
vita schabrak borde väl inte bli blekta, men på dom syns ju det om det blir någon liten fläck som inte går bort.
vilket material ska man ha i schabraket för att de inte ska blekas?
kram :bump:

Mias RS!! Har precis skaffat mitt men syrran har haft ett länge! Har även skaffat ett Equiline och det verkar också ha bra kvalite men det är ju dsyrare än Mias så om du inte är märkesfantast så tycker jag att mias är bäst!

Equiline är riktigt dyra och mitt använder jag bara när jag tränar. Jag köpte mitt för 495 kr men som hade jag tjänat ihop på gårdsförsäljning och vi sålde bara gamla fula borstar och annat skit :)
Mias från Börjes fick jag för 200 men jag tror dom kostar 249kr eller ngt..

Jag håller med om att Mias är bra, jag har själv några sådana, men annars har jag bara Equiline, John Withaker och Hansbo och alla de märkena är väldigt bra, de tappar inte formen eller färgen och tyget blir inte luddigt och fult. De ser helt enkelt ut som när jag köpte dem!

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
504
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 150
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 691
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Energirikt foder