Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning http://sv.tinypic.com/r/728zz6/9 Hjälp! Vad för rygg har denna häst? Har mega problem med sadel
Svar
10
· Visningar
1 607
Senast: caballus
·
Utrustning Hej, Hur är en Subaru forester XS 2.0d från 2008 att använda som dragbil? Normalt är det en C ponny som transporteras men det finns...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: caballus
·
Utrustning Jag har sålt mina hästar och ska nu sälja av all utrustning och tänkte höra hur mycket utrustning rent generellt sjunker i pris när den...
Svar
13
· Visningar
1 445
Senast: Rialavargen
·
Utrustning Hej! Någon som har ett eskadron fårskinnsunderlägg? Alltså det man använder under schabraket och fäster i sadelgjords stropparna? :)...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: Maandiiie
·
Utrustning Funderar lite på att byta transport. Har idag en Star Trailer Safir från 1997 som jag är väldigt nöjd med, men hade inte gjort något med...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har något tips på exempel inspänningstyglar för het häst? //Ebba
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Bismarck
·
Utrustning Hej! Är ny här så vet inte riktigt om jag har gjort rätt när jag har "skapat tråd" men men... jag har länge varit inne på att köpa ett...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Unafraid
·
Utrustning Hej. Nu är det ca 8 grader och små regn. Regnat MASSOR under natten och kommande nått och dag kan komma massor med regn också. Samt att...
2
Svar
25
· Visningar
2 405
Utrustning Jag har i nuläget en Ifor 510 som är allt jag vill ha av en transport :), stor, stabil och med bra lösningar. Men.. jag saknar bil för...
2 3
Svar
50
· Visningar
12 635
Senast: Buck
·
Utrustning På vårt stall slänger personalen alltid utetäcket ovanpå stalltäcket när hästarna släpps ut. Därav kom min idé av att kan inte hästen ha...
Svar
9
· Visningar
4 293
Utrustning Använder ni säkerhetsväst? Varför eller varför inte? Vilken är bäst enligt er?
Svar
3
· Visningar
496
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Nu börjar sadelletandet. Någon som kan våga gissa på vilket sadelmärke som skulle kunna passa denna rygg? Så jag vet var jag ska börja leta.
Svar
5
· Visningar
900
Senast: Zoya
·
Utrustning Vem kan hjälpa mig lite mot ett beslut. Jag vill veta anläggningsyta på en 17 tum och hur man upplever knästöden. Jag är kortbent i...
Svar
0
· Visningar
958
Senast: Poppa
·
Utrustning Vad ska man tänka på? jag har alltid problem när jag klipper. Halva hästen går jättebra, sen börjar maskinen tugga och kamma pälsen...
Svar
14
· Visningar
2 244
Senast: sassiball
·
Utrustning Har ett sto vars huvudlag sitter bra i storlek full i flera olika märken, men på remonttränset är själva övernosdelen för kort vilket...
Svar
8
· Visningar
861
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har tyvärr fastnat i sadeldjungeln på en häst med svängd ryggprofil och kort rygg. Som jag förstått är islandssadlarna mer...
Svar
3
· Visningar
1 990
Senast: Malin_89
·
Utrustning Är i sadelträsket igen.....:banghead: Någon som vet om de i rubriken liknar varandra något i bommen? Ni som har Pessoan, vad för rygg...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Leeelot
·
Utrustning Har inte kvar min utrustning från när jag hade egen häst och tävlade i hästhoppning för 20 år sedan. Min föräldrar skiljdes och jag fick...
Svar
10
· Visningar
967
Senast: Soffan74
·
Utrustning Funderar på att testa ett babypelham på min häst när vi rider ute i skogen. Med två tyglar, så att jag kan använda den skarpare bara när...
2
Svar
22
· Visningar
1 560
Senast: warg
·
Utrustning Tänkte köpa en rock från Jacson. Har aldrig haft eller provat något från dem och tänkte beställa från nätet. Hur är de i storlekarna? :)
Svar
2
· Visningar
469
Senast: Spyro192
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix