Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag undrar om någon här har testat tech stirrups? Hur är dom att rida med? Hur är kvalitén? Jag har freejumps i dagsläget men det känns...
Svar
0
· Visningar
921
Utrustning Har spanat in ett fint träns från Passier ”Passierblu Spirit” . Är Passiers träns ibra kvalité? På Hö—s har de ett identiskt, deras...
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Vad har ni för försäkring på era transporter och vad betalar ni? Har precis köpt nytt släp och fick en liten chock när försäkringsbrevet...
2
Svar
34
· Visningar
10 134
Senast: Shaggy
·
Utrustning Jag håller på att leta efter flughuvor till hästarna. De absolut bästa enligt mig är vanliga flugpannband men vill undvika grimma. De...
2
Svar
39
· Visningar
5 414
Senast: Rifer
·
Utrustning Hej! Fönstershoppade lite på nätet igår och fann ridleggings från Horseware. Är det någon här som har dem eller har provat dem? Eller...
Svar
11
· Visningar
2 344
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna sadel? Funkar den för en normal-lång ryttare?
Svar
2
· Visningar
1 899
Senast: Diana95
·
Utrustning Min häst kissar så gott som alltid i transporten. Nu har det kommit en matta man kan lägga i. Men innan jag köper den undrar jag om...
Svar
7
· Visningar
2 332
Senast: Bregen
·
Utrustning Funderar på att sätta in kamera i släpet och hört att många är nöjda med Biltemas. Men, det finns två varianter. Vilken är bäst? Verkar...
Svar
1
· Visningar
2 223
Senast: kem
·
Utrustning Någon som hunnit pröva den nya knäppningen ? Vill gärna ha åsikter, ni som länge använt Amigo täckena - skillnad mot den tidigare...
Svar
12
· Visningar
1 551
Senast: spinxx
·
Utrustning Jag letar information om varför Horsewares vamoose inte säljs i Sverige längre men Google är inte min vän idag. Är det någon som...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: mackan
·
Utrustning Okej, inte drömmen, men bästa tänkbara i nuläget. Vad jag vill ha: * Boggie (såklart) * Max totalvikt 1400 * Får lasta minst 650 * Gärna...
2
Svar
23
· Visningar
4 296
Senast: Jeps
·
Utrustning Jag är total nybörjare när det kommer till bomlösa sadlar. Ha blivit förtjust i en chezz calido och vill köpa en till min häst då de...
Svar
1
· Visningar
1 437
Utrustning Vilket eksemtäcke är bäst för dygnetrunt användning?
Svar
18
· Visningar
7 700
Senast: Korven
·
Utrustning Nu är det dags att införskaffa ett flugtäcke till hästen och siktar in mig på ett Bucas täcke. Har kollat på buzz off och sweet itch...
Svar
4
· Visningar
1 578
Senast: Freazer
·
Utrustning Har svårt att hitta sadlar till mina jättebreda hästar. Har ni några tips p sadlar. Ej hopp, gärna dressyr. Vill gärna ha en med bom...
Svar
4
· Visningar
1 267
Senast: caballus
·
Utrustning Inte varit aktiv på flera år och har således ej koll på allt som hänt. Men, bomlös dressyrsadel som man får tävla i. Vilka är det? Alla...
Svar
7
· Visningar
2 555
Senast: caballus
·
Utrustning Har en häst som jag söker western sadel till. Hon är smaaal över manken/saknar muskler (ska jobbas just för att sätta mer muskler över...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Digbil
·
Utrustning Nu har jag tröttnat på att låna, hyra, pussla... Dags att köpa egen transport! Jag har två hästar just nu, men en ska troligen säljas...
2
Svar
30
· Visningar
7 285
Senast: Novalisa
·
Utrustning Hej! Som novis på sadlar skulle jag behöva lite råd. Jag är spekulant på en Amerigo DJ Jump. Den ska från början ha haft +2 i bomvidd...
Svar
2
· Visningar
2 638
Utrustning Vi hade sadelutprovare ute idag och jag behöver hitta en ny sadel och hon sa att det kommer bli svårt. Hästen behöver en spikrak vid...
Svar
17
· Visningar
3 209
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka