Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag måste köpa ny ridhjälm efter en krasch. Ska passa ett huvud som är mer avlångt än runt. Vill inte ha sammet eller plast, utan läder...
Svar
13
· Visningar
1 925
Senast: Elektron
·
Utrustning Det här är ju en fråga som egentligen inte rör hästar öht, men jag provar att ställa den här då den rör släpvagnar. Jag och sambon...
2
Svar
22
· Visningar
24 484
Senast: Bosse L
·
Utrustning Kan Buke hjälpa mig? Vilka ponnysadlar allround har ni med kort anläggningsyta? 14 eller 15 tum Hade hoppats på Tekna A-line men den har...
Svar
1
· Visningar
1 614
Senast: caballus
·
Utrustning Jag har fått en stor spricka i min vänstra läderstövel! :arghh: Precis samma sak hände på samma ställe på vänsterstöveln på det förra...
Svar
15
· Visningar
1 433
Senast: Anders
·
Utrustning Då den befintliga remontnosgrimman till ett av mina träns tyvärr blivit sönderkliad (:angel:), men tränset i övrigt är väldigt fint...
Svar
9
· Visningar
1 887
Senast: zingoo
·
Utrustning Hejsan! Hämtade precis ut mina måttade de Niro stövlar och dom är väldigt höga. Kan knappt sätta mig på en stol eller gå i trappor. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
5 274
Senast: Eemmmas
·
Utrustning Har på tok för mycket hästprylar varav en del har mindre värden men är helt okej skick. Däremot så är det för billiga för att vara värda...
Svar
0
· Visningar
577
Senast: FadeAway
·
Utrustning Har en ifor williams med max last 1610kg och tjänstevikt 970kg. Bilen har en max släpvagns vikt på 1775kg. dvs även med BE så får jag...
Svar
13
· Visningar
1 574
Utrustning Någon som testat Tack Box? Och i sådant fall - vad tycker ni? /Lizzie
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: Lutten
·
Utrustning Min nyinköpta häst hade en Prestige Helen K hos förra ägaren och jag undrar om det finns något annat märke eller modell som skulle kunna...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: cikoria
·
Utrustning Har en Röösli från 1992 och den hade plastbom nu kommer den ändras från narrow bomvidd till MW genom att värmas
Svar
0
· Visningar
433
Senast: cikoria
·
Utrustning Söker tips på bra jacka att ha när jag rider med väst! Svårt att hitta
Svar
12
· Visningar
2 181
Senast: Lingon
·
Utrustning Jag är för första gången på länge hästlös. Vilket gör att jag måste tömma stallet på prylar. Då planen är att köpa häst om inte allt för...
Svar
4
· Visningar
632
Senast: Fideli
·
Utrustning Skav skav och åter skav. Inför nästa vinter ska jag vara redo! Någon som vet var man kan hitta en gamal hederlig teddy vojlock...
Svar
12
· Visningar
1 539
Senast: Cilva
·
Utrustning Har ett litet problem. Även om jag inte har någon dressyrsadel - än, vill jag ändå ha en åtminstone enklare (billigare) dressyrgjord...
2
Svar
20
· Visningar
6 005
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Behöver köpa nya.. Vill ha plast denna gång då de ska stå ute, men har svårt att välja mellan Safety System och Ydre. Vad är era...
2
Svar
25
· Visningar
2 842
Senast: Wilfa
·
Utrustning Önskar tips på bra paddar och lindor till träningsbandage :D har funderat på eskadron paddar och fleece lindor eller mias paddar :idea...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: Spring17
·
Utrustning Har en vanlig sadel som inte är ändringsbar. Kan man göra om en sadel så man kan ändra bomvidd?
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Hur tvättar ni era fodrade utetäcken? Går det att tvätta i vanlig maskin och ska man ha tvättmedel etc då? Tack
Svar
2
· Visningar
530
Senast: Sirap
·
Utrustning Jag behöver nya stövlar alternativt skor + shortchaps (som ser ut som stövlar, inte såna med veckad resår eller dylikt). Problemet är...
Svar
6
· Visningar
1 833
Senast: mollyphlox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka