Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Träning Hej! Jag har ärvt min systers gamla ponny, en d-ponny och hon är jätteduktig på att hoppa och hon tycker att det är jättekul så jag...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: mecca
·
M
Träning jaa nu kommer ännu en tråd om att såga hästen i munnen... då jag som de flesta andra inte tycker sågande är ngt som man vill eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 317
Senast: Snowrider
·
Hästhantering Jag har börjat övningslasta pållen igen, upp och in är inga problem, men har blir väldigt nervös när han väl är inne, vill gärna backa...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Pilot
·
Träning Usch fy s't'n vad SUR och FÖRB'NNAD man blir på alla som rider totalt vårdslöst, som har sina hästar som leksaker och inte tänker på att...
2
Svar
30
· Visningar
3 084
Senast: Krozzy
·
T
Träning Min kallblodstravare är lite speciell. Det är inga problem att lasta honom eller att lasta ur honom,han går mycket snällt i och...
2
Svar
20
· Visningar
2 377
Senast: Sar
·
Träning Mitt varmblodsto har haft ont i ryggen sen jag köpte henne för lite drygt 3 månader sen. Det tog ett tag innan vi luskade ut vad...
Svar
7
· Visningar
1 406
Senast: Kiwifrukt
·
P
Träning Hej min medryttar häst kickar med bakbena ALLTID när hon äter ur krubban(kraft)! Men inte när hon äter hö på boxgolvet. Hon som kickar...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: powwnii
·
  • Låst
Träning Såja.. våran förra tråd blev låst så här kommer nästa! :) Hur går det för alla? För molly går det sådär. Hon blev illa sparkad av en...
49 50 51
Svar
1 001
· Visningar
57 354
Senast: IngelaH
·
A
Träning Dum fråga kanske men hur länge kan man använda en o samma snösula?:)
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: syrran
·
Träning Jag har verkligen försökt att ordna hästkompisar till min häst. Jag har flyttat till ett tredje stall sedan i september. Men det...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 350
Senast: ch791022
·
C
Träning Hej! Tänkt under en längre tid att börja med NTT men har vart utan häst. Nu har jag skaffat en vbl valack jag gärna vill göra dessa...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: fjordtokan
·
Träning Jag har en 6 årig fullblodsvalack som jag har haft i ca två månader. Han är väldigt "retsam" i betendet när han står på stallgången...
Svar
15
· Visningar
1 288
Senast: chaos
·
T
Träning Skulle lastträna nya hästen idag... Vi hade bestämt att vi skulle göra det lugnt o försiktigt och ge henne en chans. Hon har åkt...
2
Svar
33
· Visningar
2 855
Senast: TheOne
·
B
Träning Om 2 månader åker jag & en klasskompis på praktik tillsammans och ska ta med oss två hästar. Så nu vill jag ha lite bukehjälp om att...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Russin8
·
B
Träning Moderator kan ta bort denna, råka bli 2 lika trådar :S
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Bellaan
·
Träning Hej alla. Man brukar få väldigt bra tips av att läsa alla inlägg och oftast svar på frågor man själv har Men det är en fråga jag har...
Svar
12
· Visningar
1 169
Träning Hej alla. Man brukar få väldigt bra tips av att läsa alla inlägg och oftast svar på frågor man själv har:) Men det är en fråga jag...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Seabaz
·
M
Träning Hej! Vet inte om jag är på rätt forum, försökte en gång tidigare under "Gnägg" men fick inga svar... Tänkte bara höra om det finns...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: Sammet
·
G
Träning Jag har ett sto e. Sandakan u.e. Maistic. född.2006 Som ska vara med på treårstestet till våren. Red in henne i november någon gång i...
Svar
13
· Visningar
1 277
Senast: carre10
·
Träning Jga har gjort illa ryggen och måste nu longera min bushäst som HATAR att bli longerad och brukar alltid skena och bocka runt ett tag...
Svar
14
· Visningar
1 321
Senast: tovahestwite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama