Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Vill höra synpunkter på träning av hästar som ridits fel under en längre tid, framförallt få ta del av andras erfarenheter av rekationer...
Hästhantering
Jag har haft hem en snäll halvblodsvalack på prov som var tänkt att bli sällskao till min B-ponny hingst. Tanken är att de ska kunna gå...
Hästhantering
Jag har ett 5-årigt sto som jag har en del problem med att leda. Hon vill helt enkelt inte följa med. Det spelar ingen roll om jag ska...
Hästhantering
Hej, jag har haft min ponny snart i 3 år nu och hon är jättesvår att fånga just i sommarhagen. Första sommaren jag hade henne fick jag...
Hästnyheter Själv drar jag gränsen vid att äta någon av mina hästar men inga problem att äta häst eller att någon annan äter mina när den dagen kommer.
Hundavel & Ras Denna tråd skulle egentligen flyttas till radannonser eller raderas, men jag känner att informationen i den är bra och intressant.
Dock...
Hästmänniskan Ameo, jag såg att du var någon form av moderator på trådar här under hästmänniska. Är det möjligt att du skulle kunna ta bort tråden nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.