Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Ridning Jag har inte haft egen häst och de perioder ja ridit andras hästar har aldrig varit under vintern insåg jag just (sitter o funderar på...
Svar
18
· Visningar
6 724
Senast: bigganl
·
U
Ridning Hejsan, har funderat över att bli medryttare nästa år till hösten kanske, så jag har lite frågor om det här med medryttare... 1. Är...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: annibanni
·
A
Ridning Rider ett halvblod som lätt blir nervös och tittig. Kan visa en film så förstår ni vad jag menar...
2
Svar
37
· Visningar
6 013
Senast: 909ellie909
·
Ridning Konstig fråga kanske men jag undrar ändå. Nu när det blir så mörkt när man kommer hem från skolan och ska rida så tycker jag att det är...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 327
Senast: chaarliaejh
·
Ridning fick ett lite oväntat problem när jag klippte min häst.... hon blev väldigt överenergisk. innan så jobbade man henne 30 min, hon var...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: svea
·
Ridning Min häst har slitit sina broddar som så att dom två främre broddarna på bakskorna är nästintill obefintliga nu, dom två bakre är hela...
Svar
11
· Visningar
1 583
Senast: Aldoba
·
Ridning Har en 12-årig valack som tappar bjudningen helt så fort man kommer in i en paddock.. Rider honom mycket ute i skogen och där är han...
Svar
9
· Visningar
1 713
Senast: Poski
·
Ridning hej alltså när jag rider min travarherre i skogen så är det svårt att få honom att gå lugnt och sansat(inte fläng rättare sagt)utan att...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: salwi
·
Ridning jag har precis börjat lite med AR och vill då köpa en kapson men jag tycker alla verkar va så himla dyra! jag vill ha en i läder med...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 227
Senast: aprilia
·
N
Ridning Jag ar en travare som varit ridhäst i många år, har själv haft den i två år. Problemet är att varje gång jag ber honom gå ner på tygeln...
Svar
12
· Visningar
1 778
Senast: Niki
·
I
Ridning (Förlåt om jag lägger in tråden i fel forumskategori men är ny medlem och ingen kunskap om vart jag ska placera tråden!) Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 667
Ridning Hej! Fanns en sån här tråd förut och jag tyckte det var roligt, men tyvär så dog den. Men nu startar jag en ny. Här är filmer från...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Arwyn
·
A
  • Låst
Ridning Hej! Ska kanske få en häst på foder! Jätte spännande såklart! Visar sig att denna häst även kan western ridning! Något som jag själv...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Septicemia
·
Ridning Hur långt avstånd ska det va mellan bommarna om man ska trava över dom? Har en liten storhäst. ca 160cm
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Soff91
·
M
Ridning Ok...så...jag har en härlig (ung) arab valack, som är tänkt som dressyrhäst, men jag vet att dom har sina begränsningar, det har ju alla...
2
Svar
22
· Visningar
2 440
Senast: Totola
·
C
Ridning hej alla bukare :) tänkte kolla lite med er om ni har några erfarenheter av Waterfordbett eller pelhambett? det är nämligen så att jag...
Svar
13
· Visningar
1 958
Senast: Cutie
·
Ridning Vad är ditt mål med din häst? Min häst har just kommit hem från en tränare och har utvecklats något enormt på bara tre veckor, han är...
Svar
11
· Visningar
1 480
Senast: diving-leber
·
S
Ridning Hej! Rider en islänning som har stått lite över ett år och har satt igång honom nu under hösten, han är dessutom inte särskilt mycket...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: diving-leber
·
E
Ridning hej jag har en jätteseg sköt häst hon har tävlat jätte mycket och är jätte bra när man hoppar, men när man rider dressyr eller...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: salwi
·
Ridning Nu är det så att min häst ska snart till "tandläkaren" och därefter ska jag börja rida henne igen :D Köpte henne i september och då hade...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Dolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24