Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ungkatten (9 månader på dagen idag) har en ovana att ibland skit i eller bredvid en blomma vi har. vet inte vad som gör den där blomman...
Svar
9
· Visningar
1 715
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt om man hittar en katt som är för långt borta från en för att man ska kunna åka och hämta den, hur får man hem den då? hur gör folk? har...
Svar
9
· Visningar
1 198
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Vad säger ni då ni får komplimanger för er katt. Jag har tänkt rätt mycket på det på sistone då ngn sagt att min katt är...
Svar
9
· Visningar
1 703
M
Övr. Katt Skulle vara roligt att höra vilka trix ni lärt era katter :) båda mina kan aport, alltså jag kastar något som för dom är lätta att...
2
Svar
27
· Visningar
1 957
Senast: Horsen
·
G
Övr. Katt Sover era katter så Här och så Här Eller är det min Felice som är knäpp?? Jag menar, det ser ju inte speciellt bekvämt ut, eller...
2
Svar
36
· Visningar
2 917
A
Övr. Katt Måste man vara där 07.30 när vet.bestiktningen öppnar eller kan man komma vid 08.00?? Kan ju som sagt inte detta så bra...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: adore
·
A
Övr. Katt nån som har några erfarenheter av rädda katter? min katt "busan" är ca 1,5år nu och väldigt rädd, hon föddes ute och fångades in...
Svar
2
· Visningar
1 705
Senast: aida
·
S
Övr. Katt Lite nytagna kort på våra två kissemissar! :love: En bitch och en gentleman! :D ;) Se och le! :D Zorro ligger och flinar.. :D Zorro...
Svar
6
· Visningar
1 140
S
Övr. Katt Jag måste få visa upp min älskling! Världens bästa och finaste kisse. Jag köpte henne vuxen från ett katthem för två och ett halvt år...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Vi har tre! Första katten övertalades vi till att ta emot. Vi bodde i lägenhet och en kollega hade blivit allergisk mot sin hårboll till...
Svar
11
· Visningar
1 443
Senast: Xeline
·
Övr. Katt http://anticimex.csbnet.se/images/bestwishes/ Söt va? :love: :love: :love:
Svar
19
· Visningar
1 406
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag blev tvungen att avliva min ena katt precis innan jul, så nu är lilla Fidelity ensam katt i huset och jag kan inte bestämma mig för...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: Cinnamon
·
K
Övr. Katt Hur ska jag få mina katter att inte riva sönder tapeterna i lägenheten? De har en klösbräda och en pinne, men de är inte intressanta...
Svar
5
· Visningar
4 787
Senast: Ylva
·
S
Övr. Katt Har aldrig varit inne på kattforumet förut, men nu är jag bekymrad för min katt. Har en kastrerad hankatt på knappt åtta år som är en...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jaha, då verkar det som om min scottehona har slutat löpa. Om några timmar kommer hanens matte och hämtar hem honom. Sen är det bara att...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: MissFideli
·
O
Övr. Katt tycker ni det är försent att sterilisera en 11 årig katthona?? hon löper jättemkt!!
Svar
6
· Visningar
809
Senast: Mia_R
·
A
Övr. Katt Hur många kullar tycker ni, som kan uppfödning, att man kan ta på en och samma hona under hennes liv??
Svar
6
· Visningar
13 362
Senast: adore
·
Övr. Katt vi har en liten flicka och snart är det ju dags för parningssäsongen för dessa katter... borde vi sterilisera eller ge henne p-piller...
Svar
18
· Visningar
2 804
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Min katthona ska få kattungar när som helst. För en vecka sedan kom det en liten slemklump från slidan på henne och hon fick en värk...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Rallebralle
·
R
Övr. Katt Stereliserade min katt i höstas, hon e 6 år, nu har hon blivit mindre gosig än hon var förut, vill oftast inte ligga i knä eller nått...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: reykurboy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka