Vilka trix kan era katter?

Findus kan apportera, det har hon lärt oss ;)
Hon kan apportera på egen hand också, slänger/puttar iväg bollen eller va de kan va, väntar en sekund o kutar som om de brann i svansen :p

Rufus kunde leka kurragömma i papperspåsar, Findus lärde sej aldrig att han väldigt ofta attackerade från en påse.. Lika förvånad och platt varje gång ;)

min kompis katt kan mycke,
kompisen har lärt henne sitta,pussa och vinka.
hon har även lärt henne att peka ut vart ögon är,vart hennes näsa är och hennes munn.
hon kan säkert mycke mera som jag inte kommer ihåg just nu,
men första gången jag såg dette trodde jag inte mina egna ögon :D

ett tillägg på min kompis katt.
den kan ÄVEN High five-give me five-fina hälsningar så som ta fint i handen,och puss på varje sida av kinden.

kanon härlig katt

Elvis: sitta, stå på bakbenen (om man har godis), ta godis från mina läppar, ibland apportera sugrör om han är riktigt leksugen :D
Donna: Inte testat så mycket med henne men hon älskar att hoppa över mina armar om jag håller fram dem framför henne och är suverän på att stå på bakbenen! :D Sitta kan hon nog oxå, om man har godis... :cool:

:eek: Kan man LÄRA sina kissar saker? :D Min skogis hoppar upp på mig i tid och otid och räknar med att jag ska fånga honom. Men jag har lärt mig se på blicken när han ska till och hoppa.
Vore bra om man, som du, kunde ha ett kommando istället.

Min katt kan:
Sitt
sitt fint
vacker tass
vinka
ligg
rulla runt
kom när jag ropar
"prata" på kommando
ibland apport när han är leksugen
ligg på rygg
byta tass när man vinkar om jag byter "tass"
gå på ens händer om man håller ut dem (dvs. litar på en)
och en himla massa mer :love:

trix och trix...d e typ att de jagar sina svansar sedan de som små jagade mina dressyrspöm som jag snurrade runt runt d:D...en av d älskar också att bli kliad på magen :Dhon e så söt när hon ligger på rygg och sträcker ut sig så långt hon kan och kvittrar lite lr va man ska säga...mn stora älskling kan stå på bakbenen mn hon e jätteduktig för det ändå tycker jag ;) :D :banana: :bump:

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 422
M
Katthälsa Det är väldigt intressant att läsa allt ni skrivit om att tämja vild kattor. Jag har "problem" med min katt. Jag fick honom då han...
Svar
0
· Visningar
991
Senast: MariaNora
·
Övr. Katt Min äldsta katt har börjat med ett väldigt underligt och störande beteende. Han är en 2 årig sphynx, avelshane är tanken som inte fått...
Svar
11
· Visningar
3 112
Senast: Singoalla
·
Katthälsa Jag har stora problem med min hon katt. Hon föddes ensam utan syskon, inga döda kattungar föddes utan bara hon. Hon är korsning...
Svar
17
· Visningar
3 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka