Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Hade lite tråkigt idag så jag var ute och fotade lite på kissen! :) Cournelius ute i snön Huvudbild Fin kallt om tassen
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Pennylane
·
Övr. Katt I morgon ska mina älsklingskillar bli kastrerade! Hur påverkade brukar de bli av sövningen? Sover de länge/är groggy? Ska man ge något...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: elbereth
·
Övr. Katt Var är hon ? Ska inte hennes hona också ha snart? Eller har hon fått? Nån som sett henne på länge? loveponies alltså :) :confused...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: knytt
·
M
Övr. Katt Bör man ha det på katten? Känns som om risken att katten kan skada sig finns, men samtidigt, har ni varit med om någon halsbandsolycka...
Svar
7
· Visningar
1 237
Senast: Xeline
·
C
Övr. Katt ..berätta om det viktigaste att tänka på när man fått hem en katt, vad man bör tänka på , och hur man lär katten att klösa på...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: Cosima
·
Övr. Katt Några tips? Kattskrället ska badas idag, för första gången :o Hon har mjäll så vi har köpt nåt schampoo som ska va bra mot de.. Och...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: kpist
·
Övr. Katt Hur ofta avmaskar ni era katter?
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Varför ryter inte katter? Är det fler kattdjur än bara katter som inte ryter? Jag kan inte komma på om typ tigrar ryter eller inte :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 324
Senast: mandalaki
·
Z
Övr. Katt En ny Kravlare på Bukefalos som har en fråga till er! Jag har två kissar på 1 1/2 år som jag nyss tagit över av en familj där Matte blev...
Svar
9
· Visningar
1 940
Senast: Zcorba
·
Övr. Katt Brukar själva tuttarna försvinna efter en sterilisation?
Svar
10
· Visningar
1 009
·
A
Övr. Katt Känner en, vars katt just börjat, löpa och vet. skrev ut recept på p-piller tills hon bestämt om hon ska ta en kull eller kastrera. Vet...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: adore
·
Övr. Katt har tillbringat i princip hela natten i min säng inatt :love: :love:. Tyvärr har dom inte riktigt förstått att man ska sova i den, utan...
Svar
1
· Visningar
671
·
R
Övr. Katt Hade ju anmält Scilla till Norge,Strömmen...idag fick jag veta att hon inte kom med.snörvel... :cry: :cry: :cry: Måste alltså ta en...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Såklart att sånt här ska hända på helger! Tänkte avmaska lillkissen idag, eftersom jag tycker att han lägger på sig lite dåligt. Hinner...
Svar
2
· Visningar
852
·
M
Övr. Katt \"The Flying Cats\" Nu har världsstjärnorna gjort en strålande uppvisning och det pratas definitivt om en stor turné runt om på...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: glimmie
·
F
Övr. Katt Men var får man tag i en hanne? Har annonserat men får inga svar. Min hona är väl inte fin nog :mad: hon är ju blandras och "bara" 75%...
Svar
14
· Visningar
2 198
Senast: Filur
·
A
Övr. Katt Har äntligen fått svar på att min kisse ska vara med på utställningen här i Örebro den 17:e!!! Blir nervös bara jag tänker på det. Hur...
Svar
16
· Visningar
931
Senast: HD
·
Övr. Katt Det är nämligen så att jag har en katt som är fyra i år. Han är inte kastrerad. Kalla mig nu inte dum och varför jag inte gjort det...
Svar
1
· Visningar
1 377
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vägde mina katter idag :D De två äldsta är ungefär 8 månader, killar. De vägde 4 325 gr resp 4 450 gr. De två mindre är 2½ månad, små...
Svar
11
· Visningar
1 091
·
B
Övr. Katt sig själva? Jag har en katt som när han får kattmat ur burk eller som t.ex. Här om dagen fick han smaka grädde eftersom vi hade vispat...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Filur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka