Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Jag har (som jag sagt i tidigare inlägg) funderat på att köpa en maine-coonkatt. Jag gillar främst hankatter eftersom de blir lite...
Svar
7
· Visningar
1 809
Senast: tolvis
·
A
Övr. Katt Den första lilla lorten är ljus och väldigt liten. Hon kom vid 01-tiden. Den andra är svart och en hona till. De två sista kom ut innan...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt På lördag är det ca 63 dagar sedan hon parades men jag tycker att min hona är lite väl rastlös. Hon pratar mkt med oss, följer efter oss...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: adore
·
Övr. Katt Nu är jag äntligen tillbaka! Efter att ha varit utan internet i nästan tre veckor så känns det nu oerhört skönt att vara ute igen...
Svar
14
· Visningar
957
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt Har ett tag funderat på att köpa mig 2 perserhonor, Shaded Silver eller Chinchilla. Skulle tycka att det vore intressant att ha ett...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Iza
·
Övr. Katt kissen håller på att tappa tänder nu. Ungefär hur gamla är dom när dom gör det?(vi vet nämligen inte hur gamal han är) Tappar dom ALLA...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nån som är bra på nys-orsaker? Min gamla kisse (birma, 14 år, innelkatt, hona) har de senaste dagarna nyst ovanligt mycket. Det skvätter...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: Morran
·
A
Övr. Katt Min hona som ska få kattungar vilken dag som helst :bump: river sönder våra sängkläder. Ett lakan är det bara att slänga och sen är det...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: adore
·
Övr. Katt ... och släppte ut båda katterna för första gången igår! :crazy: I tisdags släppte jag ut pojken utan sele för första gången, men han...
Svar
12
· Visningar
1 389
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Igår förvandlades vår brukshundklubb tillfälligt till Kattklubb. Det hela började med att vi satt och klsitrade kuvert i klubbstugan och...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: Raeman
·
Övr. Katt ... Abbie är ju såld till Danmark, allt är klart och handpenningen påväg hit. Ändå är jag så ledsen att jag inte kunde koncentrera mig...
Svar
5
· Visningar
843
·
Övr. Katt Som ni kanske vet fick vi kattungar lite traumatiskt igår... Nu har allt löst sig på bästa sätt yack och lov. Nu till nästa dilemma...
Svar
2
· Visningar
690
·
Övr. Katt Snälla svara snabbt!! Vår katthona fick ungar tidigt i morse. Det är hennes första kull så hon är ju en oerfaren mamma. När jag steg upp...
Svar
11
· Visningar
9 292
Senast: Xeline
·
W
Övr. Katt Han bråkade för ett tag sen med en grannkatt och nu vågar han knappt gå ut.. han blir helt stirrig ibland när han är inne och har...
Svar
3
· Visningar
1 191
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt sedan 2 år tillbaka har jag haft 2 st honkatter, världens sötaste å snällaste, men nu är det så här att problemen med dom här två bara...
Svar
13
· Visningar
1 144
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Hur länge växer katter ? Mina är nu snart 8 månader och väger 2+3 kg, en hona och en hane. Hur mycket större kan jag räkna med att de...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: anna_panna
·
V
Övr. Katt Jag har "bara" huskatter, men är intresserad av att en vacker dag skaffa raskatt (kanske perser). Jag undrar vilka klubbar man kan gå...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: vickans80
·
I
Övr. Katt inatt hadde jag slängt min nya bh på golvet vid sängen, min lilla katt tjej tror visst hon har stora tuttar, för hon drog först upp bh i...
Svar
11
· Visningar
1 113
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt vår lille katt har idag på morgonen kräkts ca 14 ggr och är allmännt hängig. Nyss ylade han han ligger i sitt skåp och vi fick nyss i...
Svar
19
· Visningar
1 109
Övr. Katt Tja, nästan då.. :D Han är på Stockholms Katthems hemsidas framsida just nu Här . Chleo är en såkallad solkatt och nu kan alla se min...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: kpist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Födda-24