Knäppa katter??

Hon älskar allt som är smått och trångt, jag kan lova att hon mer än gärna skulle försöka klämma ner sig i en tändsticksask om hon fick chansen :D

Här sover min Lurvas... :D När han var liten kattunge kunde han sova inne i rullen, men numera är det bara huvudet och framtassarna som får plats... :D Han har lite svårt att förstå att han blivit stoooor... :D ;) :angel:
Här har han fått sällskap av polaren Fritz. :)

Haha, det var nog bara för att vi tog sisådär 20 kort på henne *s* det är jobbigt att vara fotomodell förstår du :D

Åh vad söta dom är! Men stackars Lurvas som har blivit för stor, det är nog ganska svårt att förstå för en liten katt. :rofl:

Åhh...han kanske såg korten? :D Jag ska hälsa Felice att hon har fått ett nytt fan *s*

Hehe...ja man vet ju aldrig *s* Nyss så hoppade hon upp på en dörrkant (!) och la sig på det viset :D

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
928
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka