Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det någon Grandis-ägare här som har liknande erfarenheter av detta med att dra i kopplet vid speciella tillfällen? Har en...
Svar
2
· Visningar
789
Hundavel & Ras Hej alla! Jag har sedan länge vart förälskad i rasen cane corso:love: det verkar vara en heeeelt underbar ras! Men jag har en chihuahua...
Svar
8
· Visningar
1 589
Senast: Rufss
·
Hundhälsa Märkte igår att vår hund, 7 år, läckte från snoppen, lite blodblandat. Var slö. Febrig. Var inne idag hos veterinär, där de...
Svar
19
· Visningar
5 676
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Har en schäfervalp på snart 6 mån som kliar sig väldigt mkt, naggade bort pälsen på ett knä så han hade en kal fläck men huden var fin...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Den nya valpen anländer inom 2 veckor och har nu börjat fundera över hur vi bäst introducerar den nya och gamla hunden på bästa sätt...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hej alla hundälskare, jag har en liten (ganska stor för mig) fråga om vallning. Jag har en Collie hane på elva månader som jag är...
2
Svar
21
· Visningar
2 595
Senast: Irmelinis
·
Övr. Hund Vill se allas fina halsband! Skriv gärna vart ni köpte dem och vad de kostade så fler kan köpa dem!
Svar
0
· Visningar
717
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund Har en 11 månaders GD-flicka som går jättefint i koppel utom när vi närmar oss en hundrastplats eller möter en hund som hon känner. Då...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: skuggi
·
J
Övr. Hund Hej! Har en längre tid tänkt på att skaffa en chihuahua, och vill gärna ha lite tips och råd. Jag har inte haft hund tidigare men...
Svar
2
· Visningar
1 499
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Har läst alla goda råd om hur man ensamhetstränar sin hund.. att man börjar med ett par minuter och utökar tiden efterhand. Alla råd här...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Nu e jag inte intresserad av vad som gäller (vet det redan;)). Utan nyficken på hur/vad ni skulle göra. Låt oss säga att ni sitter...
2
Svar
32
· Visningar
2 460
Senast: leanita
·
Övr. Hund Jag har Agria djurförsäkring på 20.000kr till min tik. Vi valde Agria för vi haft det tidigare till både häst och hund och har gillat...
2
Svar
32
· Visningar
4 854
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag får 500kr i månadspeng och minst 400kr av dem går varje månad till nya halsband, selar, koppel eller godis till min hund. Jag har...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 754
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras http://www.filminnederland.nl/film/hondententoonstelling Någon som är bra på Nederländska? Kan inte identifiera alla namn.
2
Svar
20
· Visningar
2 799
Senast: Kaluna
·
Övr. Hund Var på sommarlunch hos en kompis, med hennes vuxna dotter och även kompis till dottern. Dotterns kompis berättar med stor iver att hon...
2
Svar
24
· Visningar
3 602
Senast: Pigan
·
B
Hundhälsa Hej har en fransk bulldog valp (12 veckor nu) som precis fått diagnosen grav Pulmonalis stenos, upptäcktes på en rutinkontroll förra...
Svar
3
· Visningar
3 852
Senast: Bulten
·
J
Övr. Hund Hej, har precis hämtat en jack russelvalp med lite tax i sig. Hon är 10 veckor och allt från bilresan hem till att sova och äta har gått...
Svar
3
· Visningar
2 253
Senast: Viveka
·
Övr. Hund hej, v.31 ska vi åka iväg till norge på en veckas bilsemester. Sambon sa nyss att han skulle ringa sin pappa och fråga om våran...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Min bror hittade ngt mellan hundens tassar som han drog ut med pinsett. Han säger att det var ett kryp. Hoppas bilden funkar!
Svar
7
· Visningar
1 913
Hundhälsa Igår när jag klämde igenom min vorsteh tik hittade jag en knöl i ena juvret mellan frambenen. Tänkte då att ja, men det är kanske en...
Svar
15
· Visningar
12 874
Senast: belladonnas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka