Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Jag har skaffat hund igen,en jätte go liten kille men våran ena katt som är hundvan sedan tidigare har fått spel.Han är livrädd för...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Ännu ett \"pussande\" barn! :crazy: läs Vi har ju pratat om detta tidigare, lägger bara in den så ni kan läsa... :smirk:
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 671
·
Övr. Hund Min västgötaspets som är en synnerligen robust och frisk kille ägnade förrgår natt åt att kräkas snyggt och prydligt över hela den enda...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Hund Min goldenkille har D på höfterna och det enda jag vet är att han inte bör dra med sele, men hur är det med att bära packning? Funderar...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Nossan
·
C
Övr. Hund Funderar allvarligt på att skaffa hund igen. Känner att jag har tid och plats med en hund i livet nu igen. (hade en underbar schäfer...
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: Bellapops
·
Övr. Hund Då har jag beställt tid för undersökning på min Schnauzer hane :( Han har en bamse bula på ena baklåret och jag ringde veterinären för...
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund Det är så här.... Min granne har bestämt sig för att skaffa hund. Det är en familj med två heltidsarbetande vuxna o två barn.Åldern 6...
Svar
6
· Visningar
1 125
·
C
Övr. Hund Hur lång tid kan det ta innan man ser om en hund har fått rävskabb? :confused: Lite fundersam då vi hade en skabbräv här för ett tag...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: crazy
·
T
Övr. Hund I onsdags var jag med Rasmus hos vet. och tog bort tumören från örat. Allt gick jätte bra och han har mått bra tills idag... nu har det...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Elisabet
·
V
Övr. Hund jag ska göra en utförlig sådan på Labrador retriever -bortse personliga erfarenheter av typ tre hundar så ser det mörkt ut . Hundböcker...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: Vaccan
·
T
Övr. Hund Jag har nu kastrerat min voffe i hopp om att han ska bli mindre interesserad av andra hundar i synnerlighet tikar då :smirk:osv.. men...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Alltså slutar hundar löpa vid någon viss ålder eller löper de så länge de lever ? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 160
Senast: Tippan
·
K
Svar
44
· Visningar
3 290
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Royal Canin\'s Encyklopedi Har i många år varit trogen Royal kund, och de har ju givit ut en Encyklopedi om hundar i 4 delar. Men de...
Svar
4
· Visningar
1 264
·
M
Övr. Hund Min vovve som jag skrev om förrut som fick två döda valpar, fick en till sen... långt senare... som lever. Men han har så konstig färg...
Svar
4
· Visningar
1 154
·
L
Övr. Hund Vad är det ni saknar på marknaden för hundar, alltså tillbehör? Hur/vad skulle ni designa för olika saker? Själv saknar jag läderkoppel...
Svar
7
· Visningar
1 056
·
A
Övr. Hund Måste bara berätta om vår nya valp som vi hämtade igår, en alldeles underbar, bedårande, och fantastisk labbe-valp på åtta små veckor...
Svar
7
· Visningar
851
·
Övr. Hund Satt och borstade min hund när jag upptäckte en lite bulle på magen. Såg nästan ut som en liten finne. Men det var som så hård och det...
Svar
12
· Visningar
2 573
Senast: Mischmasch
·
A
Övr. Hund \"Militärhund\" - vad för ras? Hej, min kusin funderar på att skaffa hund och har frågat mig om tips å råd. Han är militär och är...
Svar
16
· Visningar
4 752
Senast: Ammi_L
·
S
Övr. Hund har börjat "träna" agility med min 6-månaders valp. Han tycker det är helskoj. Men det jag tänkte på. Hur ofta är lagom att åka till...
Svar
15
· Visningar
1 971
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod