Vilken är den vackraste hundrasen?

Det är väldigt många som röstar för stora, slanka hundar märker jag. Ingen som vill rösta på en liten lågbent typ? :smirk:

Självklart vill jag det! Vackraste hunden är ju så klart en västgötaspets! Och allra vackrast är min kille som är mörk med vita tassar och lite vitt på bröstet.

Själv tycker jag det ser lite onaturligt ut med långa ben på en hund.. ;)

ÅÅÅÅÅÅ!

Ni som gillar Hamiltonstövare!
Mejla mig FORT!

Ha d!

/Frida :banana:

Vackrast; Afghan utan tvekan
"Gulligast"/fräckast/charmigast: Jack Russell men då föredrar jag den långbenta varianten. :love:

Det är väldigt många som röstar för stora, slanka hundar märker jag. Ingen som vill rösta på en liten lågbent typ?

släthåriga normaltaxar är också fina, fast det är mest mentaliteten som jag faller för :love:

Wachtelhund Så klart!! Men bara om de är bruna som våra.
Och självklart våran Maja korsning bordercollie/Grosser- Münsterländer. :love:

Njae, jag tycker nog att en så utpräglad jakthund ska få jaga. - Fast man kanske har tur och får tag på ett riktigt måndagsex någongång! :smirk:

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Fruentimber
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 496
Senast: Badger
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 013
Senast: Fetaost
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 325
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar