• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Dextrosol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 071
D

Dextrosol

Har en gammal hund som skall opereras i morgon då den har 2 stora cystor på magen. Vet. tror att det är cystor, men det återstår att se när dom skurit bort dom. Den ena är stor som en golfboll. De är lila o röda o väldigt mörka i färgen?? Vad kan det vara?? Är det ngn som har varit med om ngt liknande??
Jag är så rädd att min vovve inte skall klara av operationen. Det är påfrestande för gamla hundar att bli nedsövda. Hon är 12,6 år. :cry:

Hmm låter som juvertumörer...Hade sånna på min tik osså...operationen gick dock bra men hon var iofs. bara sex år då.. Du ska se att allt går bra! Lycka till!!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 309
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 610
Senast: fejko
·
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter... 2
Svar
26
· Visningar
13 579
Senast: hastflicka
·
Ekonomi & Juridik Vi står i ett inackorderingsstall (Privatstall på en Ridskola). I kontraktet står det att det är 6 månader provtid. Vi har ett barn på 1... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
13 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka