Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har welsh corgis hur är dom som hundar. Jag är väldigt sugen på att någongång i framtiden skaffa mej en ny hund. Och då vill jag...
Svar
1
· Visningar
1 091
Senast: Druvan
·
B
Övr. Hund Jag vet inte om jag skrivit här att importen trasslade till sig såå mycket så att jag bestämde mig för att lägga ner det projektet. Min...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Hund Det var jag på idag. Är inte så insatt i detta fenomen men jag blev faktiskt förbannad när jag såg hur många utställare som drog och...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Bullie
·
F
Övr. Hund Jag ska para min hona snart, så det blir förhoppningsvis en kull bebbar här så småningom. Min hund är mycket bra kompis med katterna, de...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund Hej hoppas att nån kan hjälpa mig och tala om vad det är för ras på hunden i Farmen? Är på väg att köpa hund och tycker att en sån...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: toll
·
V
Övr. Hund När sak man kastrera hundra på ett ungefär? vet vetrinären bäst eller? han är boxer/lapphund blandis och beräknas väga ungefär 25 kg har...
2
Svar
28
· Visningar
2 505
Senast: puckovovve
·
B
Övr. Hund Jag har precis hittat hit :) Jag har två underbara bullmastiffer. Hoppas vi ska trivas här :D
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund Är lite nyfiken på hur mkt era hundar aktiveras, hur ofta de får foder, vad ni har för raser osv????? Kan väl börja med våra... Vi har...
2
Svar
27
· Visningar
2 722
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min hund(Welsh Corgi, 2,5 år) vill inte gå ut, hon gillar det inte alls. Förrut när vi hade en annan hund för 1,5 år sedan så gick det...
Svar
10
· Visningar
1 300
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Det här kan man prata länge om :D Jodå sagt och gjort nu har mixern dammats av minsann. Jag har mixat morötter och fryst in i lagoma...
Svar
15
· Visningar
2 375
Senast: Cheswick
·
P
Övr. Hund Hittade en kul hundsida med en massa hundprylar idag. www.bamsesebollar.se Fast rätt dyrt :(
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Hund Har kommit hem från veterinären med Doris. Vanlig vaccinering så jag vågade mig följa med. Annars får husse åka för jag är så fjantig...
Svar
18
· Visningar
1 779
Senast: mian1
·
T
Övr. Hund Finns det någon som har hund från kickwas här? Själv har jag både schäfer och cocker därifrån och har haft korth. vorsthe. :banana:
Svar
11
· Visningar
2 912
·
K
Övr. Hund surrar det i huvudet dagligen nuförtiden. Jag ska ju bli "mormor" om 21 dagar. Min lilla schäfertjej är ju lite smårund nu och hon har...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Icebabe_1
·
B
Övr. Hund Någon som har en sån eller vet något om dom? Hur är dom i temp? Att jaga med? Vill veta allt...
Svar
2
· Visningar
985
·
Övr. Hund Vilket kopel är bäst? Vanligt runt halsen, grimma, "sele" mf :confused:
Svar
12
· Visningar
1 284
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nån som har en sån härinne på bukefalos?? Hur är dom?? Fryser dom mycket lätt, så man måste ha täcke på dom?? Är dom väldigt mesiga...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund varför strypkoppel istället för ett brett läderhalsband (på träning)? är det ngn skillnad på styphalsband av platt läder, runt läder...
Svar
10
· Visningar
1 799
Senast: Ginger
·
F
Övr. Hund Var i dag hos vetrinären med Fido, han skulle göra en seniorkontroll. Han var frisk, men vetrinären upptäckte att han hade brock vid...
Svar
2
· Visningar
2 203
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Halloj! Hur mycket ungefär lägger ni ner på hundens matkonto? Vilken sorts mat är bäst, (som ni tycker) Skall köpa hund (golden) och...
Svar
12
· Visningar
2 782
Senast: Sony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka