Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

I
Hästmänniskan Hej! Jag har tänkt mig att någon sommar i framatiden åka till island och jobba på en hästgård där. Frågan är bara hur långt i...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: satanic
·
Hästmänniskan Hur mycket är 1000 Dkr i svenska pengar???
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: linabergmer
·
V
Hästmänniskan I stallet finns det hinderstöd i metall (aluminum eller något, lätta är det iallafall). Men det finns inga bomhållare till dom, tror ni...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: VildochVacker
·
P
Hästmänniskan Vad betalar ni för ett hästbesök hos tandläkaren? Om det rör sig om en "vanlig" undersökning?
Svar
18
· Visningar
1 867
Senast: lil-sis
·
P
Hästmänniskan Har ni enkla höloft eller är det panel spikad på reglarna undertill i stallet? (med isolering emellan?) :confused: Jag tänker på vad...
Svar
15
· Visningar
2 750
Senast: TomasN
·
R
Hästmänniskan Någon som vet var i skåne man kan få tag på fodertunnor??? Är i akut behov av två. Någon :confused:
Svar
17
· Visningar
1 627
Senast: Mitra
·
Hästmänniskan Finns det någon som har en nyare kontoplan (typ EU-BAS 2000) för hästverksamhet (gärna LRFs)? Jag vill byta kontoplan i min...
Svar
4
· Visningar
4 556
Senast: Dalatjej
·
V
Hästmänniskan Ska eventuellt ta en häst på foder. Ägaren säger att vi ska dela på en veterinärbesiktning innan han kommer till mig och så får jag...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: viljan
·
T
Hästmänniskan Vad får man betala för den? Ungefär? Tacksam för svar... :banana: Mvh Tina
Svar
2
· Visningar
974
B
Hästmänniskan Vad är det som gäller på en försäkring då en häst har blivit t-märkt? Blir det "skadade" delen som var anledningen till t-märkningen...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan När jag köpte min andra häst var han precis på gränsen till att gå att veternärvårdsförsäkra. Vi hade två månader på oss. Samtidigt som...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: alfa460
·
H
Hästmänniskan Jag funderar starkt på att söka in till Flyinges 2åriga Hippologutbildnng.. Jag vet att det ingår praktiska intagningsprov men VILKA...
Svar
5
· Visningar
1 865
Senast: RebeckaKihlberg
·
E
Hästmänniskan Ja undrar om man får någon lön ? Om man är 18 år och skall praktisera ett halvår. blir man tvungen att ta studielån då ? :confused:
Svar
11
· Visningar
2 155
Senast: Vicku
·
Hästmänniskan Jag har en ettåring som skvätter ut sitt kraftfoder när han äter. Han liksom pötter upp det med mulen så att det flyger i hela boxen...
Svar
12
· Visningar
1 159
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Kan det medföra problem? Om man även hyr ut en eller två boxar "vitt"? Jordbruksfastigheten i fråga är så liten att det OMÖJLIGT går...
Svar
5
· Visningar
1 774
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vem är Konsuments ombudsmannens motsvarighet när det gäller företag? Allså vem ska man vända sig till? Jag har råkat skriva på ett avtal...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: QuickStar
·
Hästmänniskan Här kommer en liten enkät! Hur blir ekonomin, alltså är det någon som har räknat på hur mycket pengar varje häst häst kostar i...
Svar
6
· Visningar
1 565
Senast: grimman
·
H
Hästmänniskan Hur försäkrar de \"stjärnhästarna\"? Läste på ASVH:s hemsida om ett besök som hade gjorts på en Holsteiner auktion. Där gick den...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: Carolrita
·
L
Hästmänniskan Har precis blivit ägare till en travhäst. Han ska tävlas fortfarande, men är inte försäkrad vilket jag självklart ska göra. Nu är det...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Lindi
·
M
Hästmänniskan Hej! Är det nån som har några tips på vad man kan använda sig av när man gör egna hinder att skutta över ute i skogen. Behöver inte vara...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: skumpan2000
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25