Egna hinder

M

Memma

Hej! Är det nån som har några tips på vad man kan använda sig av när man gör egna hinder att skutta över ute i skogen. Behöver inte vara så avancerat, men gärna att man kan ändra höjden på dom.

Sök lite bland gamla trådar, så kanske du hittar något som intresserar dig.. Det går ju t.ex. att använda bildäck, tunnor, grenar m.m..

Jag använder mig ibland av halmbalar, det är kanonbra. Man kan variera höjden med antalet balar och också bredden genom att ha dom liggandes eller ståendes!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hingstar med egna tävlingsprestationer på toppnivå saknas i listan över de mest använda avelshingstarna i Sverige i dag. Det behöver...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns... 2
Svar
26
· Visningar
2 367
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 405
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka