Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
min häst är försäkrad långt under hennes värde... men det är ju för att det skulle vara otroligt dyrt för mig att ha henne försäkrade i...
Hästmänniskan
Jag hade ett litet stall på 5 boxar som för 1 och en halv vecka sedan brändes ner av grannen. Det var ett misstag även om han var full...
Hästmänniskan
Vi har en veterinär som kommer till stallet (travhästarna) och förra veckan kollade hon på min häst lite snabbt efter att hon tittat på...
Hästmänniskan
Hur skriver man ett kontrakt när man hyr ut stallplats? Vad ska ingå i hyran, ska priset stå med, vad brukar man ha för uppsägningstider...
Hästmänniskan
Undrar vad som är acceptabelt vad gäller hagens skick. Jag hyr stallplats och nu är min hästs hage mycket lerig. Hon går med lera ända...
Hästmänniskan
är det så att hästar som går ute hela tiden måste ha ett vindskydd eller någon slags ligghall, om de har rejält med skog att gå i?
vad...
Hästmänniskan
Vi har gammal ängs-/skogsmark i hagen och jag funderar på vad man kan göra för att förbättra marken. Finns det nån gräsblandning att så...
Hästmänniskan
Hur mycket mark (i kvadratmeter :p) behöver man för 2-3 hästar?
Ca augusti-maj, inte bete
Och hur är det smartast att dela upp det?
En...
Hästmänniskan
Hejsan!
Jag håller på att skriva av ett gamalt köpeavtal, men vill ha med att om hästen säljs ska man kontakta mej innan, hur formulerar...
Hästmänniskan
att det är dags för lagar om krav på hagar till stall i Sverige! (och överallt)
Blir så trött på dessa tusen ridskolor där hästarna står...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.