Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag letar efter en timer som man kan sätta typ på en fjädergrind (så den öppnas vid ett visst klockslag), tycker de verkar jätte bra ...
Svar
4
· Visningar
2 089
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Kommer troligtvis att lämna bort min stora ponny för inkörning inom kort och undrar då hur jag ska göra med kontrakt?? Vill ha honom på...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Vi har köpt gård i vintras m ca 3,5 tunnland mark, har en överväxt 20*40 paddock som skall fixas till & ordna belysning så det blir...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: Spirit
·
U
Hästmänniskan Ni som har hästsläp, hur sköter ni om dem? Vad gör ni, hur ofta, vad gör ni själva respektive låter verkstaden göra etc? Nu menar jag...
Svar
10
· Visningar
1 278
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Om man vill få ett utlåtande om hästens hållbarhet i förhållande till ålder,alltså typ en hälsokontroll,ska man vända sig till veterinär...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Kirre
·
L
Hästmänniskan Vad var det som hände egentligen?! :confused: Igår kom veterinären o skulle besikta pållen. Han böjde o hade sig och jag tänkte i mitt...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Wilma
·
Hästmänniskan Funderar på att sälja min lilla hyundai atos nu när unghästen behöver löshoppas och ridas in och förberedas för treårstest, och köpa en...
Svar
12
· Visningar
1 428
Senast: mahlmt
·
Hästmänniskan Ni som velat bygga eget stall men fått avslag på bygglovet - vad har byggnadsnämnden haft som skäl för att avslå? Vad är vanligaste...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: Masse
·
Hästmänniskan \"Hästgårdar\" Hur 17 kan folk stycka av gårdar och annonsera ut dem till försäljning som hästgårdar, när det i några fall knappt finns...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 789
Senast: Elektron
·
E
Hästmänniskan Någon som vet om man kan registrera om en småhusfastighet till jordbruksfastighet?,det motsatta går ju iallafall. :confused:
2
Svar
35
· Visningar
5 710
Senast: Francess
·
D
Hästmänniskan hej är det någon som har nå tele nr eller mailadress till en kiropraktor inom örebro län. tack på för hand :bump:
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Namkos
·
L
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga tråden men jaa :smirk: Ska sälja pållan min , men har tänkt att eventuellt låna ut henne på prov nån...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Liten_men_tuff
·
J
Hästmänniskan Vi har nu funnit vår drömponny i Tysklan och skall ta in den till Sverige. Jag vet att man måste mäta om den då det tyska mätintyget...
Svar
3
· Visningar
1 569
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Fick inga svar på detta inlägg då det låg på utrustning så jag testar här istället... :smirk: Har absolut ingen erfarenhet av...
Svar
11
· Visningar
1 856
Senast: ylvalill
·
C
Hästmänniskan Har för mig att det finns flera juridikkunniga här så jag gör ett försök... :) Jag har lite frågor om hur det går till när man stämmer...
Svar
4
· Visningar
3 434
Senast: cissiny
·
Z
Hästmänniskan Om man har en häst utan papper, som är helt okänd och som man inte vet något om. Hur går man då till väga med den när man ska fixa...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: jojjo_blondin
·
Hästmänniskan Vi har ju en ny ridbana men bara provisoriskt staket runt. Nu vill jag ha tips på stängsel runt ridbanan! Jag har hela tiden tänkt...
Svar
15
· Visningar
6 259
Senast: esa
·
Hästmänniskan Har beställt en del handsydda träns o dyl från Argentina som skickas hit med UPS, då Argentina ju inte är inom EU så skall ju tull odyl...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Immer
·
Hästmänniskan kan man ha det på innuti stallet? är det ofarligt för hästar som slickar på väggen?
Svar
2
· Visningar
1 286
Senast: life
·
B
Hästmänniskan sitter å räknar på vad jag får dra för något på min bil.. släpets totalvikt får inte överstiga 1480 kg.. på olika sidor om transporter...
2
Svar
36
· Visningar
15 653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka