Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja det blir som ett pyramidspel, där säljaren av de små markplättarna vinner och köparna av "häst-gårdarna" förlorar.
Och byggherrarna mitt i mellan suger ut vad de kan.
Med den enorma efterfrågan som finns i dessa trakter, så verkar det ju gå att sälja vad som helst.
Det värsta är väl att det finns många som inte ens fattar att de förlorar eftersom de tycker det är helt ok att ha häst i paddockstora hagar 365 dgr om året. Eller vänta - de ska kanske inte ut om det regnar och så förstås. Och bara med transportskydd och en och en i samma hage så de inte gör sig illa.
Det där med god hästhållning verkar vara på utgående om du frågar mig.
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag och min man bor på en liten gård på landet. Vi ska köpa till mark så att vi får ca 4 hektar totalt. Mest för att vi ska kunna...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.