Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej, jag har funderat lite på vad det egentligen kostar att försäkra dyrare hästar. Jag har inte hittat något när jag sökt på nätet. En...
Ekonomi & Juridik
Köpte häst för dryga halvåret sedan. Gjorde mig klar för att hästen var snäll att ridas ut på i skog och mark. Ingenting hade hästen...
Ekonomi & Juridik
Jag har fått en förfrågan om att ridträna ett par travare mot ersättning som f-skattare
Behöver jag några särskilda försäkringar?
Jag...
Ekonomi & Juridik
Jag är nyfiken på era åsikter om detta mail, själv får jag en dålig vibb av att det är en bedragare på gång igen!
Har en tävlingshäst...
Ekonomi & Juridik
Har kollat igenom flera olika försäkringsbolags villkor för att undersöka vad de egentligen ersätter. Med ett deprimerande resultat...
Ekonomi & Juridik
Ämnet har varit uppe tidigare ser jag när jag söker, men nyligen blev vi påminda om vikten av att skriva in vitesbelopp i samband med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.