Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hejsan Jag köpte här i veckan en minishettis. Det visade sig att han hade okänd ålder och härkomst, och när jag frågade varför framkom...
Svar
18
· Visningar
2 463
Senast: a1agnlju
·
Gnägg Jag på lilla Snoop!
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Fossing
·
A
Hästmänniskan Personen hade fått sköta hästen själv - i princip får man väl säga ta den på foder men den måste stanna på nuvarande stall - anledning...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Jag planerar att eventuellt köpa en hobbyhäst. Vet inte riktigt vad jag bör kolla efter. Jag vill gärna ha en så liten häst som möjligt...
Svar
9
· Visningar
1 449
Senast: lady_mike
·
Hästmänniskan Sitter och kollar på IF:s hemsida och det verkar som de helt har tagit bort den fasta självrisken även i den vanliga veterinärvården, är...
Svar
16
· Visningar
1 632
Senast: wrangler
·
N
Ekonomi & Juridik Jag tar tacksamt emot ALLA typer av tips och hjälp ang lön enligt kollektivavtal för hästskötare. Vad ligger lönerna på? Det har ju...
Svar
3
· Visningar
2 026
A
Anläggning Vi har vanliga fjäderlås på våra boxar, men blecken är ju himla dumma och farliga! Har fått ett par täcken sönderrivna när hästen varit...
Svar
10
· Visningar
1 955
Senast: Mariaauto
·
Gnägg issa heter ponnyn,snällare finns inte!
Svar
0
· Visningar
101
Senast: hesttjej
·
Gnägg jag har en häst,en riktig häst,en nordsvensk.
Svar
0
· Visningar
144
Senast: hesttjej
·
Anläggning Någon som har något tips på hur man skulle kunna få till en utomhusspegel att sätta utanför ridbanan? Jag har inte hittat någon här som...
Svar
13
· Visningar
6 998
Senast: krocket
·
B
Hästmänniskan Skriver under ett anonymt nick men nu till mitt lilla problem. Är det jag det är fel på eller är det så att jag har rätt? Om du...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 785
Senast: Ariadne
·
A
Anläggning Man hittar ju en hel del trådar om att inreda stall och sadelkammare etc, men hur man får till en läcker gårdsplan har jag inte hittat...
Svar
11
· Visningar
3 494
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Om man bestämmer sig för hästen när man är och provrider, brukar man då betala handpenning? Har hört lite olika.. Hur gör man då med...
Svar
5
· Visningar
3 092
Senast: lewellyn
·
Anläggning Vilket sätt är bäst för att mocka ur hagen när bajshögarna frusit fast och är hårda som sten? Marken är stenhård (ja nu kom det ju lite...
Svar
19
· Visningar
3 608
Senast: B070715
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt var den här tråden passar.. Så jag provar här. Vi ska köpa en häst. Ska åka och kolla på en som ligger 2,5 timme...
2
Svar
37
· Visningar
5 454
Hästmänniskan Hej. Jag går i åttan nu på grundskolan(bor i enköping nära uppsala) men börjar smått planera på gymnasium och vad jag vill göra i...
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: Sulax
·
Hästmänniskan Jag har nu på slutet fått avbryta träning för att andningen inte hänger med. Jag vill kasta av mig alla kläder på överkroppen och ändå...
Svar
12
· Visningar
24 967
Senast: Jen80
·
Ekonomi & Juridik Jag var och provade en häst igår som jag fattade tycke för. Hästen är nyligen importerad från Belgien och säljs av en hästhandlare...
Svar
4
· Visningar
1 706
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter och räknar väldigt mycket på väldigt många olika saker just nu och just nu kollar jag över detta med inackorderingar lite...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 597
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar