Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hejsan
Jag köpte här i veckan en minishettis. Det visade sig att han hade okänd ålder och härkomst, och när jag frågade varför framkom...
Hästmänniskan
Personen hade fått sköta hästen själv - i princip får man väl säga ta den på foder men den måste stanna på nuvarande stall - anledning...
Hästmänniskan
Jag planerar att eventuellt köpa en hobbyhäst. Vet inte riktigt vad jag bör kolla efter. Jag vill gärna ha en så liten häst som möjligt...
Hästmänniskan
Sitter och kollar på IF:s hemsida och det verkar som de helt har tagit bort den fasta självrisken även i den vanliga veterinärvården, är...
Ekonomi & Juridik
Jag tar tacksamt emot ALLA typer av tips och hjälp ang lön enligt kollektivavtal för hästskötare.
Vad ligger lönerna på? Det har ju...
Ekonomi & Juridik
Om man bestämmer sig för hästen när man är och provrider, brukar man då betala handpenning? Har hört lite olika.. Hur gör man då med...
Hästmänniskan
Jag har nu på slutet fått avbryta träning för att andningen inte hänger med. Jag vill kasta av mig alla kläder på överkroppen och ändå...
Ekonomi & Juridik
Jag var och provade en häst igår som jag fattade tycke för. Hästen är nyligen importerad från Belgien och säljs av en hästhandlare...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter och räknar väldigt mycket på väldigt många olika saker just nu och just nu kollar jag över detta med inackorderingar lite...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Hästmänniskan Det går bra med provridning. Känns ju som att vi inte kommer kunna åka till en bokad idag pga vädret. Och så fick jag precis mess om att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.