Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Om vi tänker oss att en person bedriver uppfödning i mindre skala och säljer(i slutet av mars) en av sina uppfödningar när den är knappt...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 851
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Hej! Jag är lite anonym i den här frågan, har annars ett mer välanvänt nick här. Jag är 28 och min största dröm är en egen häst...
Svar
7
· Visningar
1 272
Senast: Ballerinan
·
Gnägg "Nu får jag inte slå i fossingarna"
Svar
0
· Visningar
171
Senast: MsOldie
·
Ekonomi & Juridik Ska sälja en häst på avbetalning och har lite tankar och funderingar... Om köparen ångrar sig/slutar betala och hästen lämnas...
2
Svar
33
· Visningar
4 593
Senast: Lobelia
·
Gnägg Tänkte att vi kan starta en tråd på de charmiga ponnierna i vår hästiga värld! :sneaky: Kanske finns en hel del videos på ponnies där...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Got2Be
·
Gnägg 1 vecka kvar till fölning, i fin form :)
Svar
0
· Visningar
205
Senast: kajsa42
·
Ekonomi & Juridik Hej, finns det en sajt var man kan hitta alla största hästevenemangen (till exempel största banhoppningtävlingar, hästmässor osv) i...
Svar
6
· Visningar
1 910
Senast: Bowman
·
Ekonomi & Juridik Kort och gott; Jag hittade en häst som varit till salu flera månader. Avtalade om att åka och provrida, gjorde så, sa att vi skulle...
2
Svar
34
· Visningar
5 528
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej, Jag har hamnat i en svår sits och skulle gärna vilja ha lite input från andra på det hela. Var lite osäker på vart den här...
Svar
8
· Visningar
2 153
Anläggning Jag skulle vilja ha lite tips på hur man enkelt gör två provisoriska boxar. Med det menar jag att boxarna endast ska användas...
Svar
14
· Visningar
3 472
Svar
0
· Visningar
121
Senast: JossanW
·
Ekonomi & Juridik Håller på att ladda inför klinikbesiktning av en fyraårig val från holland, priset är satt till 70 000:-. Är osäker på hur mycket jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 797
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Skriver anonymt eftersom det fortfarande är ett känsligt ämne, men jag känner att jag behöver få ventilera mina känslor. Jag börjar...
Svar
16
· Visningar
3 320
Senast: utanensko
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 587
Senast: cirkus
·
Ekonomi & Juridik Hej har en fråga. Har min häst till salu men jag känner att de får ta den tid de tar. Har inte bråttom Med att sälja honom...
Svar
7
· Visningar
1 588
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Vilket försäkringsbolag har ni till era islandshästar och vad betalar ni för det i månaden? Vad har ni för vet och liv försäkring?
Svar
7
· Visningar
4 222
Senast: Merope
·
Anläggning Är det bättre att byta ut till skiva mellan två boxar än att ha plank? Jag sitter och kollar på vad jag ska köpa in nu när jag måste...
Svar
8
· Visningar
5 421
Senast: Tacitus
·
Anläggning Hur många hektar anser ni att man behöver för ett 20-tals hästar? Nu menar jag inte jordbruksverkets rek. Då gäller det betesmark...
2
Svar
28
· Visningar
3 356
Senast: rostad
·
Anläggning Är detta på fel ställe, så får någon flytta den. Visste inte riktigt i vilken kategori det skulle vara. I nuläget har jag två hagar att...
Svar
11
· Visningar
1 621
Senast: kanske
·
Hästmänniskan Jag har en ponny som heter Presto som jag kör häst och vagn med, både hon och jag älskar det. Sedan bestämde jag mig för att ha hästarna...
2
Svar
33
· Visningar
4 248
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud