Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Provar att fråga här, då den breda kunskapen på Buke inte har upphört att imponera på mig.
Jag har en vän vars make har ett företag...
Hästmänniskan
Har haft häst i min "ungdom" (innan barnen kom) och har sagt till mig själv att någon gång skaffa häst igen när barnen är stora, vilket...
Ekonomi & Juridik
Har byggt ett fint vindskydd/lösdrift till våra två ston. Nu visar det sig att den lilla tjejen inte får komma in för den stora. Tacksam...
Ekonomi & Juridik
tror jag postar tråden rätt, annars är det fritt fram att flytta på den.. :)
Jag skrev för ett tag sedan att jag var trött på allt vad...
Ekonomi & Juridik
Min pappa gick tragiskt bort i måndags. Hans sista önskan var att hans häst skulle överlåtas till medryttaren (en yngre tjej). Hans...
Ekonomi & Juridik
Jag är sån som gärna låter svalorna föda upp sina ungar i stallet. Men nu börjar det bli väldigt många svalbon varav bara några stycken...
Ekonomi & Juridik
Detta har diskuterats i min närhet ett tag och har resulterat i många olika åsikter och förslag och tankar. Nu vore det kul med ännu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.