Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ärligt, tycker du att den ponny man ser på filmen är lämplig för små barn att lära sig rida på? Blir verkligen nyfiken på vad det är som gör ponnyn särskilt lämpad för en ridskola i era ögon, ni som tycker ridskolor borde vara intresserade av den.
Någon kommenterade hans "status":
Jag vet att han är svårsåld men jag vill inte sätta priset för lågt eftersom 99,5% av köpare vill sänka priset. Därför har jag satt priset som det är. Och han är grundriden eftersom vi inte vet hans historia tidigare. Vi har inte någon information eller resultat att gå efter. Och han kan ridas av alla idag, jag har satt nybörjare på honom och han är snäll. Men det handlar om ryttarens attityd.
Varför vet ni inte vad han ev har gjort i Danmark? Har ni försökt men inte hittat någor eller är det något "fuffens" med hans namn/pass? Är det en häst som har tävlat i Danmark kan det inte vara så svårt att hitta resultaten?
Delar andras åsikt att ponnyn kanske inte riktigt kommer till sin rätt i annonsen samt att den kanske inte ser ut/låter så bra för ridskola.
Mitt tips är att i texten lyfta fram det som är BRA. Korta ner både text och film. Det man saknar är film där man ser den hoppa bana eller åtminstone några hinder i serie på (minst) LD-LC höjd. Nu ser det ut som att han blir stark efter hindret och man blir osäker på vilken potential han har som hoppponny. Har du, eller någon annan, möjlighet att starta honom i en clear-round och filma så skulle det vara värdefullt.
Sedan kan det, konstigt nog, kanske vara lättare att hitta en köpare om du höjer priset (men har prutmån). Även om priserna har gått ner så kan man bli lite misstänksam om priset är för lågt. Men då måste han presenteras bättre. Tänk på att det är någons mamma eller pappa som ska köpa hästen till sitt barn. Varför ska de köpa just din ponny? (Obs! inte illa menat utan för att du ska tänka till om vad det är som gör just honom värd att satsa på, här på Buke har du beskrivit honom positivt, lyft fram det i annonsen)