Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har i sommar ett elaggregat som slått ut vår TV, blir "pixlar" eller hur man säger. Finns el i hagen, så där fungerar det. Har haft det...
Ekonomi & Juridik
Har sedan i februari gått i hästköpar-tankar.
Hästen i fråga ägs av en kompis till mej och vi har pratat om att jag skulle köpa den...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Är det någon som har erfarenhet av bolagsformen SUF?
Det finns många fördelar med det, det vet jag, men hur upplevde ni det?
Om...
Ekonomi & Juridik
Jag är lite orolig för att jag har fått en häst dumpad hos mig. Jag blev kontaktad av en person som undrade om jag kunde ta deras häst...
Ekonomi & Juridik
Jag kommer förmodligen bli Islandshästägare inom snar framtid. Nu är jag intresserad av två olika stall där dom har Islandshästar och...
Ekonomi & Juridik
Någon som är återförsäljare av kraftfoder ?
Har funderat en del på att börja med detta som en bisyssla till min andra verksamhet, men...
Ekonomi & Juridik
I vinter har jag ett par platser över på lösdriften, och skulle gärna vilja ha ett par helinackorderingar. Men allra helst skulle jag se...
Hästmänniskan
Säg att ni har en box i ett stall och ni trivs med den boxen. Sedan säger stallägaren att du eventuellt måste byta box och den nya boxen...
Ekonomi & Juridik
Är det någon av er som läst JI:s gästkrönika i senaste Ridsport där han skriver om konsumtköplagen och hästar. Dvs en näringsidkare v/s...
Ekonomi & Juridik
Vi har stora vattenkar i vinterhagarna som vi fyller med en lång slang från stallet, vilket funkar bra så länge det inte fryser, vilket...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.