Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vilket bolag har ni som driver verksamhet?
Länsförsäkringar verkar ju onekligen insatta i hästverksamhet, men Agria vill jag undvika...
Hästmänniskan
Jag skaffade en medryttare till min häst här i Augusti. Jag efterlyste en person som kunde rida min häst ett par dagar i veckan nu när...
Ekonomi & Juridik
Har efter mycket letande hittat den som jag tror är vår nya familjemedlem. Tyvärr fick jag dåliga vibbar av ägaren direkt, hen har haft...
Hästmänniskan
Hur tusan bär man sig egentligen åt för att köpa den rätta hästen? Hur kan man på ett par provridningar avgöra om detta är " den rätta"...
Hästmänniskan
Postade en tråd på en annan sida med många unga ryttare och fick bara kommentarer om att jag var dum i huvudet för vad jag tyckte.
Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.