Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Alla verkar ju ha olika definition av medryttare och delfodervärd, och huruvida man kan förvänta sig något av dem/ta betalt. Vad tycker...
Hästmänniskan
För snart två år sen fick vi sälja våra två hästar pga av flera olyckliga omständigheter. Vi är en familj som bor på landet och har eget...
Ekonomi & Juridik
Ska köpa min första häst. Valack, 170 cm, 11 år, 170 cm tävlad 1 m hoppning och medelsvår c dressyr med godkänt resultat. Priset är 90...
Hästmänniskan
Hur rider ni och hur håller era hästar? Återkommer till en annons med en till synes trevlig häst, men hästen är ganska gammal. Jag har...
Hästmänniskan
Jag behöver ha akut hjälp med att välja en stallplats till mina hästar. Det är akut eftesom vinter strax är här vilket gör det svårt att...
Hästmänniskan
Jag har haft foderhäst i en vecka nu. Hästen är av en modell jag verkligen gillar, precis sådan jag skulle köpt om jag haft råd. Kan stå...
Hästmänniskan
Hej nu måste jag ta upp en jättedum fråga jag kom och tänka på! Får man tävla ponny utan härstamming/stamtavla som är okänd? har aldrig...
Hästmänniskan
Kanske en lite kryptisk rubrik men det är så att min häst börjar bli lite till åren och börjar få allt mer problem med sina ben så jag...
Hästmänniskan
Vill lägga denna tråd under alla prefix egentligen men det här får fungera. Jag har hamnat i en jäkligt knivig sits. I september sålde...
Ekonomi & Juridik
Fick fakturan idag från hästtransportören som körde hem våran häst, och den är betydligt högre än priset han sa över telefonen när jag...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.