Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag läste precis en artikel som var länkad här i från buke om en tjej som brutit ryggen på två ställen. Läste vidare i artikeln och såg...
Ekonomi & Juridik
Har hört att det skall finnas någon form av GPS där man kan knappa in om man kör i företaget eller privat för att slippa handskrivna...
Ekonomi & Juridik
En bekant har sålt sin häst. Tre månaders provtid åt bägge håll.
Efter en vecka ringer stallägaren i hästens nya stall upp säljaren...
Ekonomi & Juridik
Funderar på vad ett fyra årigt hispano arab sto kan vara värd?
Som är mycket mark arbetad, sutten på och skrittad i paddock ett par...
Ekonomi & Juridik
Vilket försäkringsbolag väljer man? Den nya hästen, 5 år gammal, är oförsäkrad och jag vill alltså teckna en helt ny försäkring. Det är...
Hästmänniskan
Jag fick höra av en vän igår att det är vanligt att ryttare ofta har ett större mellanrum mellan lillfingret och ringfingret än vanligt...
Ekonomi & Juridik
http://hd.se/skane/2013/11/28/hasthandlare-haktad-for-grovt/
ÄNTLIGEN!!!
Som jag väntat på att denna människa ska sluta komma undan...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.