Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Avtalstid: Hästen kommer vara i fodervärdens vård from 6/6-14 till och med 6/6-16. Avtalet förlängs automatiskt med 12 månader i taget...
Ekonomi & Juridik
Jag har fått ett erbjudande om att köpa en häst. Hon är född i stallet jag jobbar och uppfödd av stallägaren. Och jag är kär i henne...
Hästmänniskan
Hej alla!
Jag har hittat en jätte fin treåring som jag ska köpa. Hon gick treårstest i våras/somras med bra resultat sedan dess har hon...
Hästmänniskan
Nu har det hänt mig och mina ponnys... :(
I våran hästhage finns det en del som inte är synlig från huset eller vägen. Men idag såg jag...
Hästmänniskan
Har en jättefin och personlig häst som tyvärr är för svår för oss, har haft henne i 7 år och det senaste året är hon inte riden.
Vi har...
Ekonomi & Juridik
Jag ska lämna ut min häst på foder och jag har köpt ett färdigt kontrakt på Hööks. Skulle dock vilja lägga till två saker och behöver...
Hästmänniskan
De flesta som håller på med hästar har väl på ett eller annat sätt råkat ut för diverse skador så som avramlingar, blivit sparkad eller...
Hundavel & Ras Dom få frallor jag träffat har jag upplevt otroligt intensiva och på på på och därmed inte alls särskilt trevliga i umgänge med andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.