Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta som håller på med hästar har väl på ett eller annat sätt råkat ut för diverse skador så som avramlingar, blivit sparkad eller trampad etc.
Berätta gärna om hur din skada skedde och vart på kroppen du blev skadad. Stora som små skador räknas, allt i från sjukhusvistelser till en blå tå räknas
De flesta som håller på med hästar har väl på ett eller annat sätt råkat ut för diverse skador så som avramlingar, blivit sparkad eller trampad etc.
Berätta gärna om hur din skada skedde och vart på kroppen du blev skadad. Stora som små skador räknas, allt i från sjukhusvistelser till en blå tå räknas
Ojoj, vart ska man börja?!De flesta som håller på med hästar har väl på ett eller annat sätt råkat ut för diverse skador så som avramlingar, blivit sparkad eller trampad etc.
En rolig skada var dock gången då jag blev huggen i röva av ett buttert sto medan jag kratsade hovar, och fölet var på andra sidan och försökte dia... Taskig tajming alt. dålig koordinationsförmåga (kan inte alla hästar skilja på höger och vänster? ) så jag fick hugget. Resulterade i en djävulusisk smärta och ett ärr på skinkan i form av en ansamling fräken-liknande prickar. Kul jul!
Tja, de som inte överlevt lär inte dyka upp i tråden och berätta om dödsolyckan direkt.Både intressant och häpnadsväckande att läsa allt som folk har råkat ut för under sina häst-aktiva år! Skönt ändå att vi lever allihop