Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet inte om tråden ligger rätt men jag gör ett försök;) Jo, nu är det så att min familj funderar på att köpa en egen gård med stall. Det...
Hästmänniskan
Satt och tittade på programmet SOS Djur på Sjuan nu och jag har återigen insett att jag är alldeles för blödig när det kommer till djur...
Ekonomi & Juridik
Hej allsmäktige bukefalos!
Jag har ett stort problem jag ber er om råd av..
Det är som så att 2011 lånade jag ut mina hästar till en...
Hästmänniskan
Ni som rider på ridskola, hur många är ni på varje lektion? Hur stort ridhus/ridbana rider ni på då? Är det hästar eller ponnyer, eller...
Ekonomi & Juridik
Jag nyttjade ångerrätten hos ett företag (hästinriktat) då produkten ej motsvarade mina förväntningar. Betalade mot postförskott och...
Hästmänniskan
Var nyss inne på Hästnet och tittade på annonserna under "Hästar köpes". Där finns en annons från rubricerad organisation/företag. Inget...
Ekonomi & Juridik Jag tycker inte att det spelar nån roll om det är företag eller privat. Bara för att man inte vill köpa tillbaka hästen måste det inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.